اخبار
کد خبر : 4305 ۱۳۹۶/۰۱/۲۹   

آب شرب 8 روستای سیل زده ارومیه وصل شد

مدیرامور آب و فاضلاب روستایی ارومیه گفت: آب شرب هشت روستا که دراثر سیل قطع ویا با مشکل مواجه شده بود، مجددا وصل شد.

به گزارش نای قلم، صابر خسروزاده در گفت و گویی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران و پیمانکاران، تاسیسات آبرسانی موجود در روستاهای سردرود، دربرود، تزخراب، جبل کندی، جیران علیا، جیران سفلی، عربلو و مراد کندی مورد بررسی قرار گرفت و با رفع مشکلات پیش آمده ناشی از سیل، آب آشامیدنی یک هزار و 169 نفر جمعیت مجددا برقرار شد.

وی با اعلام اینکه این تعداد روستای خسارت دیده جزو روستاهای غیرتحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند، افزود: در دو روز گذشته آب آشامیدنی مورد نیاز اهالی این روستاها به صورت سیار و با استفاده از تانکرهای آبرسانی انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر ارومیه نیز گفت: آبرسانی به شش روستای سیل زده این شهر با استفاده از تانکرهای آبرسان ادامه دارد و روستاییان مشکلی در خصوص تامین آب شرب بهداشتی ندارند.

بخشعلی حاتم زاده افزود: پس از بارندگی های هفته گذشته و وقوع سیل در ارومیه بلافاصله اقدامات لازم در خصوص آبرسانی به روستاهای سردرود، بابارود، جبل لر، عربلو، تیزخراب و مرادلو با استفاده از تانکرهای آب امور آب و فاضلاب شهری ارومیه آغاز شد.
وی اظهار کرد: تمامی ساکنان این روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شده اند و این روند آبرسانی همچنان ادامه دارد.
حاتم زاده اضافه کرد: هیچ مشکلی در روند آبرسانی به روستاهای شهر ارومیه وجود ندارد و با تمام توان آماده ارائه خدمات به مردم حادثه دیده هستیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا