اخبار
کد خبر : 4300 ۱۳۹۶/۰۱/۲۸   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقیف خودروی پیکان با جریمه پرداخت نشده 42 میلیون ریال در ارومیه

رئیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: خودروی پیکان با جریمه پرداخت نشده 41 میلیون و 580 هزار ریال در ارومیه توقیف شد.

سرهنگ علی سعیدی در گفت و گویی افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ارومیه حین گشت زنی در سطح شهرستان یک دستگاه خودروی سواری پیکان را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.

وی اضافه کرد: با انجام استعلام های لازم از سوابق خودرو مشخص شد که سواری پیکان 41 میلیون و 580 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد که به همین علت، این خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی اظهار کرد: این خودرو تا پرداخت شدن دیون دولتی و جریمه پرداخت نشده خودرو در پارکینگ توقیف می شود.

رئیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: بر اساس تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به بیش از 10 میلیون ریال برسد، ماموران پلیس راه مراتب را به مالک خودرو اعلام می کنند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.

کشف 20 هزار داروی غیرمجاز در خوی

فرمانده انتظامی خوی گفت: 20 هزار قلم داروی غیر مجاز با تلاش ماموران ایستگاه ایست بازرسی ایواوغلی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ بیت الله پاشایی در گفت و گویی افزود: ماموران ایستگاه ایست بازرسی ایواوغلی خوی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را توقیف کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس 20 هزار و 332 قلم داروی غیر مجاز و قاچاق را کشف و ضبط کردند که ارزش ریالی این داروها، 300 میلیون ریال برآورد شده است.
وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
وی همچنین از کشف هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق از یک خودروی وانت در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه خودروی توقیفی تحویل مراجع قضایی شد.

باند سارقان احشام در میاندوآب متلاشی شد

فرمانده انتظامی میاندوآب ‌گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان باند سارقان احشام شناسایی و با کشف 14 راس احشام از آنها این باند متلاشی شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گویی اظهار کرد: پس از انجام کار تحقیقاتی توسط پلیس 2 نفر از سارقان احشام شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان کرد: با دستگیری سارقان، از مخفیگاه آنها 14 راس احشام شامل چهار راس گوساله و 10 راس گوسفند کشف شد، ارزش احشام مسروقه 210 میلیون ریال است.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و مالباختگان نیز به زودی شناسایی و احشام سرقتی تحویل آنها می شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب همچنین اظهار کرد: دامداران از محل نگهداری احشام به طور مداوم بازدید و سرکشی کرده و به محض مشاهده افراد مشکوک و غربیه در محل موضوع را هر چه سریعتر به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا