اخبار
کد خبر : 428 ۱۳۹۴/۰۵/۲۷   

برای تیم داوری از توانمندی های استان استفاده شده است

* 96 درصد داوران المپیاد ورزشی از آذربایجان غربی هستند

معاون فرهنگی و امور دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و سرپرست المپیاد ورزشی دختران دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: از نظر تیم داوری و اعضای هیئت نظارت بر مسابقات از توانمندی های استان استفاده شده است.

به گزارش نای قلم، سید جلیل موسوی در بازدید جمعی از بانوان خبرنگار از امکانات محل برگزاری دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی در سایت نازلو، اظهار کرد: 145 داور در مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر داوری خواهند داشت که 96 درصد آنها از آذربایجان غربی هستند.

وی افزود: در 10سالن ورزشی به صورت همزمان مسابقات در حال برگزاری است که در این المپیاد یک هزار ۷۸۸ دانشجو و بیش از 2 هزار نفر از عوامل اجرایی در حال رقابت هستند.

موسوی اضافه کرد: با توجه به عنایت ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی به امر ورزش و حمایت ایشان ازتوسعه امکانات ورزشی اعم از سالن های ورزشی و تجهیزات امروز توانسته ایم میزبانی 47 دانشگاه را در 11 رشته ورزشی بر عهده بگیریم .

به گفته معاون فرهنگی و امور دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، بعد از یازده دوره المپیاد، دهکده المپیاد برای نخستین بار در داخل دانشگاه ایجاد شده است تا تمام کارهای پذیرش، اسکان، سالن ها و مسابقات ورزشی در داخل دانشگاه برگزار شود.

در ادامه این بازدید حسین نیک فرجاد مدیر تربیت بدنی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با تشکر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی پزشکی گفت: تفاوت این جشنواره نسبت به جشنواره های قبلی را می توان از چند جنبه مورد ارزیابی قرار داد نخست آنکه ارومیه اولین میزبانی المپیاد را داشت و دوم آنکه تمام امکانات رفاهی، نظارتی و اجرایی در یک محل دهکده تجمیع شده بود که  یک نقطه قوت محسوب می شود .

سپس خبرنگاران با حضور بر مزار شهدای گمنام با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند .

در ادامه همکاران خبرنگار از قسمت های مختلف دهکده المپیاد سایت نازلو از جمله خوابگاه کوثر یکی از محل های اسکان ورزشکاران، سالن برگزاری مسابقات در مجتمع های فرهنگی ورزشی 9 دی، سلف سرویس و غرفه های جنبی  بازدید کردند .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا