اخبار
کد خبر : 4274 ۱۳۹۶/۰۱/۲۲   

شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل می‌شود

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خبر داد.

به گزارش نای قلم، توکل حیدری در نخستین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با جرایم انتخاباتی با بیان این که برگزاری انتخابات مقدماتی دارد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات از جهات مختلف، برگزاری سالم انتخابات به رعایت چند مرحله‌ بستگی دارد که باید نسبت به هر مرحله اقدامات لازم در زمان خود صورت گیرد تا در مقابل توطئه های دشمنان آمادگی کامل را داشته باشیم.

وی افزود: برای جرایم انتخاباتی شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل و برای این شعب قاضی ویژه نیز در نظر گرفته می شود تا در کمترین زمان نسبت به این جرایم رسیدگی شود و برای متخلفان قرارهای متناسب صادر می شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به تخلفات فضای مجازی گفت: نهادها و دستگاه های مورد نظر برای برخورد و نظارت بر فضای مجازی باید مشخص شوند تا این ارگان ها اگر تخلفی را مشاهده کردند اقدامات لازم را انجام دهند.

 در ادامه جلسه مسئولان قضائی و مدیران سایر نهادها و ارگانهای نظامی و انتظامی شرکت کننده در این جلسه ضمن بیان اهم مسائل پیشنهادات خود را در خصوص رفع مشکلات مربوطه مطرح و در راستای حل مشکلات احتمالی اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا