Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4263 ۱۳۹۶/۰۱/۲۰   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو

فرمانده هنگ مرزی ماکو گفت: مرزبانان این هنگ در 10 عملیات مجزا طی یک هفته اخیر 2 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق را در مرزهای این شهرستان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد عبدالعلی پور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کالاهای قاچاق شامل 29 هزار و 573 داروی غیرمجاز، 21 هزار و 600 نخ سیگار خارجی و هفت هزار لیتر مواد سوختی است.

وی ادامه داد: مرزبانان هنگ ماکو با وجود شرایط نامساعد جوی در ارتفاعات با هرگونه تجاوز مرزی و ورود و خروج کالای قاچاق به شدت برخورد می کنند و دستگیری 30 تبعه کشورهای بیگانه و مهار پنج راس دواب جزو دیگر عملکرد مرزبانان این هنگ در یک هفته گذشته است.

به گفته وی طی 2 هفته گذشته نیز در مجموع 24 قاچاقچی توسط مرزبانان این هنگ دستگیر و 22 دستگاه خودرو مورد استفاده این قاچاقچیان، توقیف شده است.

واژگونی خودرو در جاده سردشت - پیرانشهر یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: واژگونی خودرو پاترول و سقوط آن به دره ای در جاده سردشت - پیرانشهر یک کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت، افزود: عامل واژگونی، سرعت بیش از حد خودرو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سردشت نیز بیان کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که احتمال وقوع تصادف در آن به حداقل و توانایی راننده در کنترل وسیله به حداکثر می رسد.

سروان فیاضی ادامه داد: رانندگان به ویژه زمانی که جاده لغزنده است، باید با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز حوادث ناگوار ناشی از رانندگی جلوگیری شود.

سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است و بیشتر جاده های این شهرستان باریک و دوطرفه است.

بی احتیاطی راننده یک کشته و 3 مجروح بر جای گذاشت

رئيس پليس راه استان از برخورد خودروی پژو و روآ در محور "مهاباد - میاندوآب" با یک کشته و سه مجروح خبر داد .

سرهنگ "عباس فرمانی" در گفت و گویی اظهار داشت: شب گذشته ماموران پليس راه شهرستان "مهاباد" از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره تصادف در محور مهاباد -میاندواب مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود : در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين دو دستگاه خودروي پژو و روآ رخ داده است.

وی در ادامه تصریح کرد : در اين حادثه، راننده خودروی پژو در دم فوت و سه نفر از سرنشینان آن مجروح که به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه استان در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را سبقت و تجاوز به چپ از سوي راننده پژو اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا