Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4258 ۱۳۹۶/۰۱/۱۹   

كاهش 23 درصدي جرائم در تعطيلات نوروزي نسبت به سال گذشته

فرمانده انتظامي و دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی از كاهش 23 درصدي جرائم در تعطيلات نوروزي نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلاني در گفت و گویی اظهار کرد: در طرح نوروزي سال 96 كه از مورخ 95.12.25 شروع و تا تاریخ 96.1.13 ادامه داشت تعداد یک هزار و 303 نفر معتاد متجاهر شناسايي و پس از غربالگري حدود 800 نفر به مراكز درماني ترك اعتياد مادتين 15 و 16 اعزام شدند.

وي همچنين اضافه كرد: تيم نظارتي استان به همراه مسئولان دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان از 12 مورد از مراكز درماني ترك اعتياد و 38 مورد املاك توقيفي و مصادره بازديد و سركشي کردند.

اصلاني افزود: با توجه به اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي، وقوع جرائم خرد از جمله انواع سرقت ها نيز نسبت به سال گذشته 23درصد كاهش يافته است.

وي در خاتمه افزود: در ايام تعطيلات نوروزي با برنامه ريزي و هماهنگي قبلي با دو تن از خانواده هاي معظم شهداي مبارزه با موادمخدر ديدار و با اهدا لوح و پاداش تجليل بعمل آمد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا