Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 425 ۱۳۹۴/۰۵/۲۶   

نتايج دومين روز المپياد ورزشي دختران دانشجوي علوم پزشکي کشور

نتایج روز دوم المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در ارومیه اعلام شد.

به گزارش نای قلم، در رقابت های ورزشی کاراته در سبک کاتای انفرادی سبا رمضانی از اصفهان موفق به کسب مقام اول شد الهام طهماسبی از کرمانشاه به مقام دوم دست یافت و فرشته میرفخرایی از یزد و مریم ابوعلی از شیراز بطور مشترک مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

در قسمت کاتای تیمی مریم ابوعلی، ساحل خزایی و آنیتا امرالهی از شیراز مقام اول را به دست اوردند ام البنین شریفات، ماریا احمدی راد و یاسمن رمی از اهواز مقام دوم این مسابقات را کسب کردند و ارمغان سادات صفوی، آیدا محمدی پور و سبا رمضامی از اصفهان و مینا خسروی فر، الهام طهماسبی و تارا مظاهری از کرمانشاه بطورمشترک به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ورزشی تنیس روی میز تیم های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در هشت گروه به مصاف هم رفتند که به ترتیب در گروه های هشت گانه تیمهای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، رفسنجان، گیلان، تبریز، شهید بهشتی، اصفهان، ایران و بوشهر در جایگاه نخست قرار گرفتند.

در دومین روز از رقابت های ورزشی دانشجویان در رشته ورزشی بسکتبال تیم های دانشگاه های علوم پزشکی تبریز بر کرمان، اضفهان بر جهرم و شیراز بر گیلان پیروز شدند.

در رشته ورزشی والیبال تیم های دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی بر کرمانشاه، ایران بر اصفهان، اهواز بر همدان و یزد بر شیراز برتری یافتند.

در رشته ورزشی شطرنج تیم های دانشگاه های علوم پزشکی تهران، اهواز، شیراز و شهید بهشتی بر رقبای خود دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، زنجان، تبریز و کرمانشاه پیروز شدند و تیم های اصفهان و همدان به نتیجه تساوی دست یافتند.

دوازدهمین المپیاد ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه های علوم پزشکی کشوراز24 مرداد اغاز شده است و تا 30 مرداد ماه جاری در ارومیه ادامه می یابد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا