اخبار
کد خبر : 4241 ۱۳۹۶/۰۱/۱۶   

آغاز رسمی فعالیت "شورای جوانان حامی دکتر حسن روحانی" در آذربایجان غربی

انتخابات مظهر تجلی اراده ملت در خلق حماسه سیاسی و نماد مردم سالاری دینی است و به حق نیز جوانان در خلق این حماسه پیشتاز و میدان دار بودند.

به گزارش نای قلم، انتخابات بستر مناسبي است تا جوانان به صورت عملي و ملموس تمرين دموكراسي را تجربه كرده و دانش سياسي خود را ارتقاء دهند.

يافتن نگاه علمي نسبت به مسائل، کسب قدرت تحليل، يادگيري تعامل اجتماعی، احساس «ما» كردن و خروج از مرحله «من» گرايي، يادگيري ارزش هاي اجتماعي، پايبندي به آنها و يافتن نقش اجتماعي از دستاوردهای انتخابات است.

حضور جوانان در ستادهای انتخاباتی حامی دکتر حسن روحانی در ایام منتهی به روز 24 خرداد 1392 جلوه خاصی داشت، آنها خواهان دمیده شدن روح امید و انجام تغییر بودند و با نیت پاک، صادقانه و فعالیت های بی ریا در راه پیروزی ایده تغییر و بسط امید تلاش کردند، به طوری که 24 خردادماه را نه تنها می توان نماد حضور هوشمندانه و آگاهانه جوانان برای تحقق شعار تغییر در بستر تدبیر و امید دانست بلکه جلوه دیگری از نتایج اعتماد سیاسیون به جوانان بود، چه نتایج اعتماد به جوانان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و تولید علم نیز مشهود و قابل احترام است.

از جمله برکات حضور جوانان در صحنه‏های مختلف؛ ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه است، به طوری که با ایجاد فضای پرسشگری و نقادی منصفانه بستر مطالبه گری مطلوبی ایجاد و در چارچوب قوانین تنور انتخابات را داغ‏تر می کنند.

با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر شاهد حضور و مشاركت بیش از پیش جوانان هستیم. در این راستا فعالیت "شورای جوانان حامی دکتر حسن روحانی" برای امتداد تدبیر و امید در استان آذربایجان غربی به طور رسمی آغاز شد.

این شورا به همت جمعی از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی استان آذربایجان غربی عصر روز گذشته دومین جلسه فروردین ماه خود را برگزار کرد.

در این جلسه که با حضور نزدیک به 50 نفر از فعالان جوانان تشکیل شده بود بر ادامه راه تدبیر و امید در کشور تاکید و میثاق نامه ای در این راستا توسط اعضای شورا قرائت شد.

جلسه با برنامه ریزی رویدادهای این شورا، اهمیت مسئله ملی ریاست جمهوری بر اشخاص و گروه ها و همچنین یکپارچگی حامیان دولت تدبیر و امید و تعیین دستور جلسه بعدی به پایان رسید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا