اخبار
کد خبر : 4235 ۱۳۹۶/۰۱/۱۵   

2600 کیلومتر شبکه گذاری و تزریق گاز در شرکت گاز استان آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: در سال 95 بیش از دو هزار و 600 کیلومتر شبکه گذاری و تزریق گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی صورت صورت گرفته است.

به گزارش نای قلم، منصور صادقیان در گفت و گویی اظهار داشت: سال گذشته یک هزار و 300 کیلومتر شبکه گذاری اجرا و گاز طبیعی به یک هزار و 314 کیلومتر لوله تزریق شده است.

ادامه داد: شرکت گاز استان در چند سال گذشته در بخش گازرسانی به روستاها یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه گازرسانی بوده است.

صادقیان با اشاره به اینکه در بخش گازرسانی به روستاهای استان گام‌های بسیار خوبی در طول سال گذشته برداشته شده است، تصریح کرد: 142 روستای استان آذربایجان غربی تنها در سال 95 به شبکه گاز رسانی کشور متصل شدند و عملیات اجرایی گازرسانی به 488 روستا نیز آغاز و هم اکنون در حال اجراست.

وی به گازرسانی شهرها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته دو شهر مرگن و سیلوانا به شبکه گاز رسانی کشور متصل و آرزوی دیرینه مردم این منطقه در این بخش محقق شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار کرد: در سال 95 کلنگ عملیات گازرسانی به شهر سرو نیز به زمین زده شد که امیدواریم با همکاری نهادهای مختلف و تامین اعتبارات هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم که با قرار گرفتن در منطقه سردسیر و کوهستانی جزو سخت‌ترین پروژه های گازرسانی کشور است.

صادقیان گفت: در سال 96 نیز همه تلاش خود را بکار می گیریم تا بتوانیم گاز را به مناطق بی بهره از این نعمت خدادادی رسانده و تحولی در زمینه گازرسانی به خصوص در بخش گازرسانی به روستاها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا