اخبار
کد خبر : 4231 ۱۳۹۶/۰۱/۱۵   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف کالاهای قاچاق به ارزش 77 میلیارد ریال در سال گذشته در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سال گذشته کالاهای قاچاق به ارزش 77 میلیارد و 299 میلیون ریال با تلاش ماموران در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق کالا وظیفه مهم نیروی انتظامی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در سال گذشته بوده است، افزود: در این راستا سال گذشته 389 نفر قاچاقچی در شهرستان ارومیه دستگیر شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن سال گذشته 200 دستگاه خودروی مورد استفاده در قاچاق نیز توقیف شد.

وی اظهار کرد: البسه، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار، لوازم خانگی برقی، مواد شوینده، سوخت و مواد غذایی از جمله کالاهای قاچاق کشف شده در سال گذشته در شهرستان ارومیه بود.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال نیز در راستای توجه به تولید داخل، نیروی انتظامی با همه توان در راستای مقابله با ورود کالاهای قاچاق و تقویت تولید داخل تلاش می کند و فرماندهی انتظامی این شهرستان نیز در این خصوص عزم جدی دارد.

دستگیری سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره در خوی

فرمانده انتظامی خوی گفت: سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره و اماکن خصوصی با تلاش ماموران در این شهرستان دستگیر شد و به انجام 15 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ بیت الله پاشایی در گفت و گویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند سارق را شناسایی و مخفیگاه متهم را به طور نامحسوس زیر نظر بگیرند.

وی اظهار کرد: این سارق شب گذشته حین سرقت توسط ماموران دستگیر شد و به مقر پلیس انتقال یافت.

فرمانده انتظامی خوی افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به 15 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

42 کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب در آذربایجان غربی گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 42 کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار کرد: این محموله از یکی از شهرستان های استان های دیگر بارگیری شده بود و قصد فروش آن در میاندوآب را داشتند که با تلاش و کار اطلاعاتی ماموران انتظامی کشف شد.

وی اضافه کرد: اعضای این باند که پنج نفر هستند، دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند و در این ارتباط سه دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا