Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4208 ۱۳۹۶/۰۱/۰۴   

استاندار اسبق آذربایجان غربی: در شورای شهر کار سیاسی کاربرد ندارد

استاندار اسبق آذربایجان غربی تاکید کرد که مردم به این نتیجه رسیده‌اند در شوراهای شهر کار سیاسی خیلی کاربرد ندارد.

به گزارش نای قلم، علی محمد غریبانی اظهار کرد: اصل شوراها را یکی از مهمترین اصول کشور می‌دانم ولی این‌که فقط شعار بدهیم کافی نیست. به شوراهای شهر باید از دید تخصصی نگاه شود و مردم به این نتیجه رسیده‌اند که در شورا کار سیاسی خیلی کاربرد ندارد.

وی ادامه داد: البته حضور افراد سیاسی منعی ندارد، ولی بحران اصلی کشور ما بیشتر بر ساختار امور شهری است که اگر حل شود در تمامی امور سیاسی هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

یک عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان افزود: تلاش مان این است که در سراسر کشور از متخصصین امر استفاده کنیم همه خانواده مهندسین کشور باید حضور پیدا کنند به طور مثال تهران کار مهندسی می‌خواهد. من ضمن احترام به همه می‌گویم باید جنبه تخصصی امر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان درباره تصمیمات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان برای انتخابات یادآور شد: ما در شوراها هنوز به مرحله تصمیم‌گیری نرسیده‌ایم ولی در هر حال باید شایستگانی که ثبت نام کرده‌اند را در لیست قرار بدهیم. ائتلاف هم باید صورت بگیرد و از هر طیفی باید به جمع بندی برسیم. ممکن است طیف‌های مختلف کنار هم قرار بگیرند و با اعتدال هم ائتلاف صورت گیرد. ما نگاه کلی داریم ولی هنوز به هیچ جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا