اخبار
کد خبر : 4194 ۱۳۹۶/۰۱/۰۱   

جذب ۱۸۸میلیارد ریال از اسناد خزانه اسلامی برای پروژه های راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۸۸میلیارد ریال از اسناد خزانه اسلامی برای پروژه های راه و شهرسازی استان جذب شده است.

به گزارش نای قلم، داریوش نصر در گفت و گویی کاهش مطالبات پیمانکاران، مدیریت هزینه، فعالسازی پروژه ها، کسب رتبه هشت کشوری در حوزه مسکن و املاک، مقابله با پروژه های غیرقانونی در حوزه شهرسازی و برقراری نظم و انظباط اداری و مالی را از شاخص ترین دستاوردهای راه و شهرسازی استان در سال ۹۵ عنوان کرد.

وی افزود: سال گذشته ۱۸۸میلیارد ریال از اسناد خزانه اسلامی برای پروژه های راه و شهرسازی  جذب شد که در کاهش مطالبات پیمانکاران و فعالسازی پروژه‌های تحول آفرین بود.

نصر با بیان اینکه سال ۹۵ را با آرامش و بدون دغدغه های مالی به پایان رساندیم، افزود: شفاف سازی در توزیع اعتبار پروژه های راه و شهرسازی موجب افزایش انگیزه کاری پیمانکاران شده است.

وی به رتبه برتر آذربایجان‌غربی در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی اشاره کرد و گفت: سال گذشته مجموعه راه و شهرسازی استان در استفاده از اسناد خزانه اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین ابزار بازار پول و نقدینگی در میان دستگاه های اجرایی استان پیشتاز بود.

نصر، کسب رتبه هشت کشوری اداره کل راه و شهرسازی استان در ارزیابی عملکرد ده ماهه حوزه مسکن و املاک را از دیگر موفقیت‌های این مجموعه در سال ۹۵ برشمرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه اقدام ماندگار در شرایط بحرانی و سخت به یادگار می ماند، تصریح کرد: در حوزه معماری و شهرسازی با رعایت قوانین و مقررات توانستیم از اجرای پروژه های غیرقانونی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا