Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 416 ۱۳۹۴/۰۵/۲۵   

شرکت 28 درصد دانشجویان علوم‌پزشکی در المپیاد ورزشی ارومیه

* هدف اصلی برگزاری المپیاد تقویت روحیه شادابی دانشجویان است

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از شرکت 28 درصد دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان این دانشگاه‌ها از مرحله مقدماتی تاکنون خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمدرضا فراهانی در مراسم افتتاح دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت می‌تواند آغازی بر رویکرد توسعه ورزش همگانی در جامعه باشد.

وی افزود: این میزان حضور، نوید‌بخش حرکت گسترده در راستای سلامتی فعالان بخش بهداشت و سلامت در کشور است و باید آن را قدر بنهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت ادامه داد: شرکت گسترده دانشجویان وزارت بهداشت در المپیادهای ورزشی نشان می‌دهد این افراد فرهیخته در کنار افزودن علم به سلامتی خود نیز اهمیت می دهند و می ‌توان از آنها انتظار داشت که سلامتی جامعه را نیز مهم بدانند و در این عرصه تلاش کنند.

فراهانی از دست‌اندرکاران برگزاری دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قدردانی کرد و گفت: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در این عرصه نیز موفق ظاهر شده و ورزشکاران حاضر با خاطره‌ای خوش به دیگر استان ها برگردند.

وی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای  میزبانان این المپیاد اظهار امیدواری کرد دانشجویان در کنار تحصیل علم و پژوهش با حضور در عرصه های ورزشی در مسیر پیشرفت گام بردارند و روزهای خوش وخاطره انگیزی را در ارومیه داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه هم در این مراسم گفت: امیدوارم این المپیاد سرافرازانه برگزار شود و شاهد افتخارآفرینی شرکت کنندگان در این رقابت ها باشیم.

جواد آقازاده افزود: برای ما مهم این است که روحیه ورزشی را در دانشجویان زنده و تقویت کنیم و دختران ما تشویق به رقابت شوند، به دست آوردن مدال مهم نیست، مهم حرکت جمعی، تقویت روحیه، شادابی دانشجویان و کار تیمی است.

به گفته وی اگر همه دانشگاه‌ها همکاری کنند می‌توانیم المپیاد خوبی برگزار کنیم، این المپیاد فقط متعلق به ارومیه نیست، متعلق به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی، وزارت بهداشت و متعلق به تمام دختران جامعه ما است، امیدوارم که رقابت خوبی در پیش داشته باشیم و کسانی که آمادگی دارند بتوانند رتبه برتر را کسب کنند.

آقازاده با آرزوی سلامتی خطاب به دانشجویان گفت: امیدوارم در پایان این المپیاد پیام  دوستی و محبت ملت استان آذربایجان غربی را به دانشگاهها و خانواده هایتان برسانید و روزهایی خوب و خاطره انگیزی را در شهر ارومیه داشته باشید.

آئین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با بر افروختن مشعل دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آغاز شد که به مدت هفت روز با برگزاری مسابقات ورزشی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا