Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4159 ۱۳۹۵/۱۲/۲۰   

مشکل فروش و بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی حل شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل فروش و بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی حل شود.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت در نشست صمیمی استاندار آذربایجان غربی ضمن استماع مسائل، مشکلات و پیشنهادات نمایندگان تشکل ها و تولیدکنندگان کشاورزی استان گفت: بخشی از مسائل و مشکلات مطروحه در استان قابل حل است که آنها را پیگیری می کنیم و رفع بخش دیگری از مشکلات نیز باید از طریق مسئولان در سطح ملی پیگیری شود.

وی افزود: مسائل و مشکلاتی که تولیدکنندگان و تشکل های کشاورزی استان در این جلسه مطرح کردند مشکلاتی است که رفع آنها در توانمندسازی تولید و ارتقای امنیت غذایی تاثیرگذار خواهد بود فلذا گزارش مسائلی که در سطح ملی باید رفع شوند را به مسئولان ذیربط ارائه و پیگیری خواهیم کرد.

سعادت، مشکل فروش و بازار محصولات تولیدی در بخش کشاورزی را نیز از جمله مشکلات مهم این حوزه عنوان کرد و افزود: سیاستگذاری و هدف ما این است که بتوانیم زمینه صادرات و فروش محصولاتی که در استان تولید می شود را فراهم کنیم.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که تولیدکنندگان ما انگیزه خود را از دست بدهند؛ فذا سیستم اقتصادی کشور باید به یاری بخش کشاورزی بیاید و تسهیلات با سود کمتر برای کشاورزان درنظر بگیرد.

سعادت همچنین ضرورت توسعه پژوهش در بخش کشاورزی و برندسازی و تجاری سازی پژوهش ها و محصولات شاخص بخش کشاورزی استان را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست، نمایندگان تشکل ها و تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان نیز مسائل، مشکلات و مطالبات خود را با مقام عالی استان در میان گذاشتند.

ضرورت تعامل هر چه بیشتر مسئولان با تشکل های کشاورزی، پیشنهاد تشکیل کانون کشاورزی استان، زمینه سازی برای فروش محصولات تولیدی زنان روستایی، مشکل گازرسانی به واحدها، ارائه تسهیلات ارزان قیمت، ضرورت شناسایی و حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان واقعی، بسترسازی برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی، پیشنهاد تشکیل سازمان مردم نهاد کارآفرینان استان، بکارگیری تکنولوژی های نوین در تولید و مشکلات مربوط به بیمه و مالیات از جمله مسائل، مشکلات و موارد مطروحه نمایندگان تشکل ها و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در این جلسه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا