اخبار
کد خبر : 4148 ۱۳۹۵/۱۲/۱۷   

نشتی گاز در تالار عروسی مهمانان را روانه بیمارستان کرد

نشتی گاز در تالار عروسی مهمانان را روانه بیمارستان کرد

رئیس مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی اعلام کرد: تعداد 83 نفر در یکی از تالارهای ارومیه به دلیل استفاده از بخاری های گازی بدون دودکش مسموم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش نای قلم، باقر بهرامی در گفت و گویی اظهار کرد: تعداد مصدومان ناشی از گازگرفتگی در یکی از تالارهای ارومیه به ۸۳ نفر رسید.

وی حال عمومی مصدومان را به غیر از ۳ نفر را رضایت بخش اعلام کرد.

بهرامی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه گازگرفتگی تالار ارومیه گفت: ساعت ۱۸ در تماس با اورژانس از وقوع حادثه نشت گاز در یکی از تالارهای  ارومیه خبر دادند که همکاران  اورژانس با اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به موقع در محل حادثه حاضر شدند.

وی حال عمومی مصدومان را به غیر از سه نفر را رضایت بخش اعلام کرد گفت: تمام مصدومان تحت درمان هستند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه احتمال افزایش آمار تعداد مصدومین وجود دارد گفت: تمامی بیمارستان های دولتی آماده باش شده و در حال پذیرش و درمان مصدومین هستند.

بهرامی اظهار کرد: هیچگونه آتش سوزی در تالار بهاره ارومیه رخ نداده و نشتی گاز موجب مصدومیت ۸۳۳ نفر از بانوان حاضر در این تالار شده است.

سرهنگ صمدپور فرمانده انتظامی ارومیه هم درخصوص مسمومیت تعدادی از بانوان درتالار بهاران ارومیه گفت: با اعلام موضوع به مرکز فوریت های پلیسی 110 انتظامی شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند که مشاهده شد تعدادی از زنان حاضر در مراسم در محل مسموم وبه مراکز پزشکی اعزام شدند.

 مدیر عامل آتش نشانی آتش سوزی در تالار جاده چی چست را تکذیب کرد و حادثه ایجاد شده در تالار را فقط مسمومیت_گازی عنوان کرد که حدود 40 نفر در اثر این مسمومیت، به وسیله نیروهای آتش نشانی و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا