اخبار
کد خبر : 4143 ۱۳۹۵/۱۲/۱۶   

انتخابات شوراها باید درجهت پاسخ گویی به نیازها باشد

یک فعال سیاسی گفت: بعد از گذشت چهار دوره از عمر شوراها، انتخابات پنجمین دوره باید بسیار هدفمند، سازمان یافته و در جهت پاسخ گویی به نیازهای هر شهر و روستا باشد.

به گزارش نای قلم، محمدعلی نمازی در گفت‌وگویی با بیان اینکه به دلیل عدم توجه به تجربیات گذشته، مکرر در کشور دچار آزمون و خطا شده‌ایم، اظهار کرد: اقداماتی که بر اساس آزمون و خطا صورت می‌گیرد، هزینه های بسیاری به کشور و ملت تحمیل می‌کند.

وی تأکید کرد: به منظور پرهیز از تحمیل هزینه های بی مورد به مردم باید متخصصان موردنیاز به شوراها وارد شوند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در انتخابات شوراها، حمایت از چهره هایی که رای آور هستند، ظلم به مردم است، تصریح کرد: خدمت به مردم این است که نیازها را تشخیص دهیم و متخصصان هر حوزه را شناسایی و با زحمت به مردم معرفی کنیم تا مردم در انتخابات شوراها گرفتار مسائل قومی و قبیله ای و محله ای نشوند.

نمازی با اشاره به وجود مشکلات عرصه های انتخاباتی به دلیل عدم وجود احزاب فراگیر، گفت: در صورت وجود احزاب قوی و فراگیر، با مطالعه و تشخیص نیازها، بهترین گزینه ها را به مردم معرفی کرده و مورد حمایت قرار می دهند.

این نماینده پیشین مجلس افزود: با تشکیل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان قرار است برای هدفمندی انتخابات این دوره شوراها، با توجه به نیازها در حوزه های مختلف شهرسازی، محیط زیستی، حقوقی، ترافیکی و ... متخصصان را به مردم معرفی کنیم.

نمازی خاطرنشان کرد: در کشوری که 38 سال از عمرش می‌گذرد، برای تحقق نیازها و مطالبات مردم باید کارها و امور به اهلش سپرده شود؛ چرا که درغیر این صورت، هزینه های زیادی به مردم تحمیل می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا