اخبار
کد خبر : 4139 ۱۳۹۵/۱۲/۱۵   

ثبت نام 129 نفر از اعضای خانه مطبوعات آذربایجان غربی در سامانه

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: تاکنون 129 نفر از اعضای خانه مطبوعات آذربایجان غربی در سامانه خانه مطبوعات ثبت نام کرده اند.

به گزارش نای قلم، یدالله قربانی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: برای نخستین بار مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر كشور 22 فروردين 96 به صورت الكترونيكی برگزار می‌شود.

وی افزود: اعضای خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی از ساعت هشت صبح تا 16 سه‌شنبه 22 فروردین ماه 96 با مراجعه به سامانه خانه مطبوعات به آدرس khanehmatbooat.ir در این مجمع شرکت کرده و اعضای هیأت مدیره را برای مدت دو سال و بازرسان را برای مدت یک سال انتخاب می‌کنند.

قربانی تصریح کرد: از کلیه اعضا درخواست می‌شود نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام در سایت خانه مطبوعات به نشانی khanehmatbooat.ir حداکثر تا 18 فروردین ماه 96 و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند تا در تعیین تکلیف صنفی خود دخیل باشند.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک گفت: برای اخذ رأی، دریافت کد کاربری و رمز عبور ضروری است و متقاضیان عضویت در هیأت مدیره می‌توانند از 18 الی 25 اسفندماه نامزدی خود را از طریق سایت خانه مطبوعات استان اعلام کنند.

قربانی با بیان اینکه این انتخابات در سراسر کشور همزمان و با نظارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌گیرد، افزود: در زمانبندی اعلام شده که در آگهی اطلاع‌رسانی شده، امکان درخواست تغییر نقش نامزدی در هیأت مدیره در روزهای 25 و 26 اسفندماه پیش‌بینی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بررسی شرایط نامزدها و اعلام نتیجه قبولی یا رد صلاحیت به خودشان از 25 تا 28 اسفند صورت می‌گیرد و رسیدگی به اعتراضات نامزدها توسط ستاد مرکزی 14 تا 18 فروردین 96 و اعلام نهایی اسامی نامزدها 19 فروردین 96 انجام می‌شود.

قربانی با بیان اینکه از 18 تا 22 فروردین عضوگیری خانه مطبوعات به صورت موقت قطع می‌شود، اضافه کرد: تا 20 فروردین تمام درخواست‌های عضویت تعیین تکلیف شده و 21 فروردین اسامی واجدان شرایط رأی‌دهی منتشر می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور شکل رسمی به خود گرفته و امورات اصحاب رسانه با سهولت و شفافیت کافی انجام می‌گیرد.

وی گفت: از اعضای خانه مطبوعات استان که تاکنون امکان ثبت‌نام و تکمیل عضویت خود را نداشته‌اند، دعوت می‌شود تا فرصت باقی‌مانده اقدام کنند و کارشناسان خانه مطبوعات استان هم آمادگی همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا