اخبار
کد خبر : 4134 ۱۳۹۵/۱۲/۱۵   

ترکیه عامل سردرگمی مسافران در مرز رازی است

مدیر پایانه مرزی رازی گفت: کشور ترکیه عامل سردرگمی و معطلی مسافران در پایانه مرزی رازی است.

به گزارش نای قلم، مظفر وفا در گفت و گویی اظهار کرد: روزانه به طول متوسط 3500 نفر مسافر از پایانه مرزی رازی تردد می کنند که هیچ مشکلی در کشور ایران برای ترخیص و پذیرش مسافران وجود ندارد اما تعلل کشور ترکیه و بی تعهدی آن ها به انجام وظایف محوله موجب معطلی و نارضایتی مسافران شده است.

وی ادامه داد: کشور ترکیه اغلب با دو ساعت تاخیر ترخیص و پذیرش مسافران را آغاز و در حین کار نیز تعداد محدودی از مسافران را در فواصل زمانی طولانی پذیرش می کنند و ایندرحالیست که در سمت ایران امور ترخیص و پذیرش با سرعت و بدون هیچ گونه معطلی انجام می شود.

وفا یادآور شد: مسافران در صف انتظار در محدوده پایانه مرزی قربانی کم کاری و بی مسئولیتی پرسنل مرز مقابل رازی می شوند و این امر نیز اتلاف وقت آن ها را در پی دارد و این درحالیست که در سمت ایران به لحاظ منابع انسانی و زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری آمادگی کامل برای پذیرش و ترخیص مسافران بدون معطلی وجود دارد.

این مقام مسئول اظهار کرد: مرزها محل گذر هستند و نه توقف اما کشور ترکیه مانع از عملی شدن این مهم شده و روند تردد مسافران را دچار می کند و امیدواریم برای رفع این نقصان برنامه ریزی و رایزنی های لازم در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا