Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4130 ۱۳۹۵/۱۲/۱۴   

کانون آذربایجان غربی میزبان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از اکران فیلم‌های شرکت کننده در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سینما کانون شهر ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که از ۱۵ اسفندماه آغاز خواهد شد فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سینما کانون نمایش داده می‌شود.
وی با اشاره به این‌که هم‌زمان با روزهای برگزاری این جشنواره در تهران، سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه واقع در خیابان والفجر۲ داخل پارك ملت ، فیلم‌های جشنواره را به نمایش می‌گذارد افزود: فیلم‌های جشنواره، صبح‌ها به صورت رایگان ویژه مدارس و بعدازظهرها با تهیه بلیط ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش داده می‌شود.
زاهدی همچنین توضیح داد :پیش از این ۳ سینمای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان در شهرهای ارومیه خوی و میاندوآب در قالب طرح «کانون نمایش» فعالیت خود را رسما آغاز كرده‌اند.
گفتنی است مدیران مدارسی كه علاقه‌مند به حضور دانش‌آموزان هستند و همچنین دانشجویان و خانواده‌ها برای تهیه بلیط می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۳۸۱۲۲۳۳و ۳۳۳۸۱۲۳۱ داخلی ۲۳۶ تماس حاصل نمایند.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۵ تا ۱۹ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا