Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4115 ۱۳۹۵/۱۲/۱۱   

هیئت شهدای رسانه ارومیه آغاز به کار کرد

هیئت شهدای رسانه ارومیه امروز در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) با برگزاری مراسم دعای توسل به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش نای قلم، عضو امنای هیئت شهدای رسانه ارومیه صبح امروز در این مراسم گفت: هیئت شهدای رسانه ارومیه بدون هیچ هدف اقتصادی و سیاسی به دولت و نهادی نیز وابسته نیست ولی مستقیماً به قرآن و عترت وابسته است.

مصطفی قلیزاده علیار اظهار کرد: هیئت شهدای رسانه ارومیه تشکلی است که در تعمیق معنویت، دفاع از اسلام و در مسیر ولایت فعالیت خواهد کرد.

وی نقش هیئت­های مذهبی را در ذائقه سازی جامعه رسانه بر محور دین بسیار با اهمیت معرفی و اظهار کرد: تمام اصحاب رسانه ذیل پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی برای حفظ این نظام و انقلاب اسلامی قلم می زنند لذا این مسئله یكی از نقاط برجسته و بسیار ارزشمندی است كه می‌تواند برای اصحاب رسانه مثمر ثمر باشد.
قلیزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام حسین(ع) با وجود تمام مظلومیت بزرگ‌ترین رسانه تاریخ و دنیا است.

وی افزود: مفتخریم که هیئت شهدای رسانه ارومیه همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س) آغاز به کار کرد و در مسیر ولایت، اهل بیت(ع) و ولی فقیه گام برمی‌دارد.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بعد از وفات پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت و امامت حضرت علی (ع) بسیار تلاش کردند که خطبه‌های فدکیه ایشان نمونه بارز ولایت‌مداری این بانوی بزرگوار است.

حجت الاسلام اباذر بیگی با اشاره به شأن و منزلت حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا از جایگاه و مرتبه‌ی بسیار عالی و والایی نزد خداوند متعال و نیز اهل بیت(ع) برخوردار است و این جایگاه مایه‌ی نزول رحمت و برکات خداوندی شده است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) از چنان جایگاهی در نزد خداوند متعال و پیامبر اکرم (ص) برخوردار بودند که پیامبر اسلام (ص) همیشه بر ابعاد شخصیتی ایشان تاکید می کرد.

بیگی اضافه کرد: بنابر گفته پیامبر اکرم (ص) درتوصیف جایگاه حضرت زهرا (س)، خشم فاطمه (س) خشم خداوند و شادی ایشان موجب شادی خداوند است.

براساس تصمیم هیئت امنای شهدای رسانه ارومیه هر دو هفته یک‌بار مراسم دعاخوانی برگزار می کند.

 یداله قربانی، مدیرخانه مطبوعات، یوسف حق‌دوست مسئول بسیج رسانه، امید سیاح مسئول واحد مطبوعات آذربایجان غربی و یوسف رحیمی، مصطفی قلیزاده علیار، رحمان نریمانی و طاهره زینالی از مسئولان رسانه‌های مکتوب و مجازی استان به عنوان امنای هیئت مذهبی شهدای رسانه فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا