اخبار
کد خبر : 4114 ۱۳۹۵/۱۲/۱۰   

حقوق کارکنان آموزش و پرورش به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شود

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای دولت را موظف کردند کلیه پرداخت‌های نیروهای شاغل در وزارت آموزش و پرورش به صورت ماهانه باشد.

به گزارش نای قلم به نقل از ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور اختصاص داشت، بندهای الحاقی ۳ و ۴ تبصره ۹ را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی ۳ دولت موظف است به‌نحوی اقدام کند که کلیه پرداخت‌های نیروهای شاغل در وزارت آموزش و پرورش که براساس مجوز قانونی سازمان اداری و استخدامی کشور و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی مشغول به خدمت هستند، به‌صورت ماهانه و همزمان از محل اعتبارات مصوب پیش‌بینی‌شده پرداخت شود.

بر اساس مصوبه مجلس در بند الحاقی ۴ کاهش اعتبارات برنامه‌های پژوهشی توسط دستگاه‌های اجرایی، ممنوع است.

همچنین نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای وزارت علوم را مکلف کردند که نیروهای حق‌التدریسی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را تبدیل وضعیت کنند.

نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور اختصاص داشت، در بخش هزینه‌ای یک بند را به تبصره ۹ الحاق کردند.

بر اساس این مصوبه در اجرای بند (ک) ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه درخصوص ساماندهی نیروهای حق‌التدریسی دانشگاه فنی و حرفه‌ای منتقل از آموزش و پرورش (قبل از سال ۹۰)‌ وزارت علوم مکلف است تا پایان سال ۱۳۹۶ نسبت به تبدیل وضعیت آنان اقدام کند. منابع مورد نیاز از محل منابع موجود دانشگاه قابل تأمین است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا