اخبار
کد خبر : 4111 ۱۳۹۵/۱۲/۱۰   

کشف حدود 24 تن خشکبار قاچاق در آستانه نوروز در آذربایجان غربی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 23 هزار و 891 کیلوگرم خشکبار قاچاق در آستانه نوروز در این استان کشف و ضبط شد که این امر گامی مهم در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولید داخل است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سامان غنی زاده در گفت و گویی افزود: از این میزان 9 هزار و 547 کیلوگرم مغز گردو، هشت هزار و 249 کیلوگرم فندق و 6 هزار و 95 کیلوگرم مغز بادام بوده است.
وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 9 میلیارد و 70 میلیون ریال برآورد کرده اند.
غنی زاده اظهار کرد: در این رابطه 27 نفر قاچاقچی در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی دستگیر و 21 دستگاه خودرو که در امر فعالیت قاچاق استفاده شده بود، توقیف شد.
مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
امسال بیش از 2 هزار و 651 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شده که حدود 17 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است و 27 شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.
در آستانه ایام نوروز، قاچاق اقلام مرتبط با بازاز شب عید در استان مرزی آذربایجان غربی شتاب می گیرد و به همین علت، نیروی انتظامی تشدید مبارزه با این جرم را در دستور کار قرار می دهد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا