Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4110 ۱۳۹۵/۱۲/۱۰   

شستشوی بیش از هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در ارومیه

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از شستشوی شبکه آبرسانی این شهر خبر داد.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه گفت: یک هزار و 29 كيلومتر شبكه توزيع آب و67 كيلومتر از خطوط انتقال آبرساني شهر اروميه طبق برنامه زمانبندي شده قبلي با اطلاع رساني از طریق صدا و سيما شستشو شد.

به گزارش نای قلم، محمد حاتم زاده در گفت و گویی اظهار کرد: جهت اطمينان از اثربخشي شستشوي انجام شده نمونه برداري از آب درمحل هاي خروجي شبكه در ابتدا و اتمام شستشو توسط آزمايشگاه آب انجام  مي شود.

وی خاطرنشان كرد: انجام شستشوي شبكه به جهت اطمينان از رسوب زدايي احتمالي در لوله هاي شبكه، كنترل وضعيت خطوط انتقال، بهره برداري مناسب و جهت تحويل آب با كيفيت هرچه بيشتر به مشتركين هر سال انجام مي شود.

مدیر امور آبفای ارومیه افزود: معمولاً شستشوی شبکه در زمان های کم مصرف و غیرپیک انجام می شود که این امر در بالا بردن کیفیت آب موثر است.

حاتم زاده در ادامه از شهروندان خواست تا در مصرف آب شرب در آستانه سال جدید صرفه جویی کنند و شستشوهای ضروری را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

مدیر امور آبفای  ارومیه اظهار داشت: شستشوی فرش و قالیچه به صورت غرقابی و استفاده از شیلنگ که به صورت مداوم باز است به جای بهره‎ گیری از چند سطل آب و یا سپردن فرش ها به مراکز قالیشویی از مصادیق بارز هدر رفت آب است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا