اخبار
کد خبر : 4097 ۱۳۹۵/۱۲/۰۸   

بخشنامه ابلاغی استاندار آذربایجان غربی به مدیران استان در خصوص اخذ نظرات و پیشنهادات جوانان

استاندار آذربایجان غربی بخشنامه ای را در رابطه با ضرورت اخذ نکته نظرات اصلاحی و پیشنهادات اجرایی جوانان به مدیران دستگاه های اجرایی استان ابلاغ نمود.

متن کامل بخشنامه ابلاغی از سوی استاندار آذربایجان غربی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

کلیه دستگاه های اجرایی عضو شورای اداری استان

سلام علیکم

احتراما، نظر به تاثیر تحولات جهانی در تغییرات کنونی کشور و ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مردمی به ویژه در جامعه چند ساحتی استان و لزوم پاسخگویی مناسب به مطالبات جامعه، مسلما پذیرش اصل مشارکت مردم به طور اعم و علی الخصوص "جوانان" بطور اخص، به عنوان مبنای اقتدار نظام، یکی از اصولی ترین مسائل در حوزه سیاست گذاری محسوب گشته، از این رو توجه به ایده های سمن های جوانان و اهتمام نسبت به مشارکت آنان در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها را بیش از گذشته ضروری می نماید.

لذا اکنون که با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) انقلاب اسلامی و به برکت دولت محترم تدبیر و امید فضای کشور برای بروز اندیشه های خلاق جوانان عزیز فراهم شده است؛ فرصت بسیار مغتنمی است برای دست اندرکاران که از این ظرفیت عظیم منابع انسانی پویا و متدین، حداکثر استفاده را در برنامه ریزی ها داشته باشند و قطعا تحقق این امر منجر به افزایش کارایی برنامه ها و فعالیت های دستگاههای اجرایی خواهد شد.

از این رو کلیه دستگاههای اجرایی استان موظفند با رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی، در اجرای فرایند برنامه ها، آثار و نتایج فعالیت ها و پروژه های دولتی و عمومی غیردولتی، نسبت به اخذ نکته نظرات اصلاحی و پیشنهادات اجرایی "جوانان" اقدام نمایند. اداره کل ورزش و جوانان استان نیز مکلف است با همکاری ستاد ساماندهی امور جوانان، نسبت به تهیه دستور العمل اجرایی حداکثر "دو ماه" بعد از ابلاغ این بخشنامه، اقدام نموده و گزارش اقدامات را مستقیما به اینجانب ارائه نماید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا