اخبار
کد خبر : 4094 ۱۳۹۵/۱۲/۰۸   

ناکامی نمایندگان آذربایجان غربی در راه یابی به لیگ برتر والیبال

مسابقه سوم از مرحله پلی آف لیگ دسته اول والیبال با شکست و ناکامی هر دو نماینده استان آذربایجان غربی همراه بود.

به گزارش نای قلم به نقل از خبرآنلاین آذربایجان غربی، دیدار سوم مرحله پلی آف لیگ دسته اول والیبال عصر امروز در شهرهای قزوین و ارومیه برگزار شد که در هر ۲ بازی نمایندگان استان با ناکامی مواجه شدند.

در ارومیه و در حضور نزدیک به ۳۵۰۰ تماشاگر تیم شهرداری جوان ارومیه برابر میهمان خود رعد پدافند اصفهان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از راهیابی به لیگ برتر باز ماند.

نماینده اصفهان در این دیدار جنجالی در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۴، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۹ برابر نماینده ارومیه پیروز شد و تنها در ست دوم بود که تیم شهرداری جوان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی دست یافت.

در این دیدار و در ست دوم بازیکنان دو تیم بازی را به جنجال کشاندند و با درگیری با یکدیگر برای لحظاتی جو بازی را متشنج کردند که در این میان داور مسابقه به یکی از بازیکنان هر دو تیم کارت زرد نشان داد و تنها لحظاتی دیگر یکی از بازیکنان اصفهانی بار دیگر به درگیری با بازیکنان ارومیه پرداخت که با کارت قرمز داور و جریمه یک امتیاز فنی مواجه شد.

اما در قزوین تیم سپهر الکتریک قزوین در ۳ ست پیاپی مقاومت فرمانداری مهاباد را شکست داد.

در این مسابقه تیم میزبان (قزوین) در هر ۳ ست و با امتیازات ۲۵-۲۲، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۲ پیروز و در نهایت بر میهمان مهابادی خود غلبه کرد.

با این نتایج تیم های رعد پدافند اصفهان و سپهر الکتریک قزوین جواز حضور در لیگ برتر والیبال در فصل آینده را به دست آوردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا