Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 409 ۱۳۹۴/۰۵/۲۴   

27 پروژه آموزشی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

* همزمان با هفته دولت 9 پروژه آموزشی به بهره برداری می رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: امسال همزمان با هفته دولت و بازگشایی مدارس تعداد 27 پروژه آموزشی در استان به بهره برداری می رسند.

به گزارش نای قلم، فریبرز اسمعیل زاده صبح امروز در اولین جلسه کمیته اجرایی ستاد پروژه مهر 94 اظهار کرد: امسال همزمان با هفته دولت 9 پروژه آموزشی در قالب 24 کلاس درس و با زیر بنایی در حدود 3هزار متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی 94-95 و در قالب مراسمات آغاز سالتحصیلی جدید نیز تعداد 18 پروژه آموزشی شامل 104 کلاس درس و با زیربنایی در حدود 12هزار مترمربع به بهره برداری می رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اذعان داشت: این پروژه ها با مشارکت خیرین مدرسه ساز و دولت ساخته شده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در صورت تسریع در تخصیص اعتبارات لازم برای تعمیر و تجهیز مدارس، فرصت لازم برای این مهم تا آغاز سالتحصیلی فراهم خواهد بود.

اسمعیل زاده ادامه داد: رنگ آمیزی همسان مدارس و دعوت از خیرین مدرسه ساز و خانواده های آنها در مراسمات آغازین سال تحصیلی می تواند به عنوان یک پیشنهاد در ستاد پروژه مهر استان مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا