Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4079 ۱۳۹۵/۱۲/۰۷   

مصاحفه ای قویتر از هر تفاهم نامه کتبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در شهرستان بوکان حضور یافت و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های عرصه سلامت این شهرستان قرار گرفت .

جواد آقازاده ابتدا در جلسه ای با حضور مدیر و همکاران شبکه بهداشت و درمان بوکان و همچنین جمعی از اعضای شورای خیرین این شهرستان شرکت کرد.

در گزارشی که در این جلسه از وضعیت بهداشت و درمان بوکان داده شد یکی از همکاران به وضعیت نامناسب مرکز جامع خدمات سلامت شماره 6 این شهرستان اشاره کرده و از رئیس دانشگاه برای بازسازی و نوسازی آن کمک خواست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بلافاصله گفت: در گزارشی که خیران ارائه کردند نشان دهنده وجود پتانسیل قوی در عرصه خیرین بوکان است از طرف دیگر مردم با فرهنگ بوکان خیران خیلی برجسته ای هم دارند چون از فرهنگ بالای مردم، کار خیر برمی خیزد لذا از شورای خیران این شهرستان درخواست می کنم که نسبت به بازسازی و نوسازی این مرکز با همت خیران اقدام کنند تا سال آینده افتتاح شود.

حسن صناعتی که از اعضای شورای خیرین بوکان بوده و خود خیر بسیار خوشنام این شهرستان است این پیشنهاد را پذیرفت.

ناگهان دکتر آقازاده برخواست و گفت: این قول شما از تفاهمنامه کتبی هم برایمان ارزشمند تر است و مصاحفه گرمی انجام گرفت.

آری مصاحفه ای قویتر از هر تفاهم نامه کتبی، چرا که در این مصاحفه در یک سو مدیری تلاشگر در راه خدمت به مردم و معتقد به ارزش خیرین قرار داشت و در سوی دیگر خیری از تبار دل و خوشنام در عرصه خیریه و معتقد به این امر خیر.  

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا