اخبار
کد خبر : 4061 ۱۳۹۵/۱۲/۰۲   

توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم به کار خواهیم گرفت

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: همه توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم و پرشور به کار خواهیم گرفت.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر در دومین جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی، ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: اعضای ستاد انتخابات باید مراقب رفتار و کردار خود باشند تا شائبه طرفداری از جناح یا حزب خاصی مطرح نباشد.

وی در ادامه خواستار انجام پیش بینی های لازم برای استفاده از سامانه های الکترونیکی و مخابراتی در انتخابات پیش رو شد و تاکید کرد: تشکیلات دولتی و عمومی باید همکاری کامل را با ستاد انتخابات داشته باشند.

رادفر اظهار داشت: مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و مردم از ما می خواهند تا انتخابات را به صورت امن، سالم، با صداقت و نیت درست برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با هر فردی که بخواهد خلاف رویه قانونی در انتخابات عمل کند، برخورد می شود، عنوان کرد: مهم این است، وظیفه شرعی، قانونی و ملی خود را انجام دهیم.

رادفر ادامه داد: اجرای دقیق قانون انتخابات و نظارت بر رفتارهای انتخاباتی گروه‌ها و جریان های سیاسی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد؛ امیدواریم با همکاری گروه‌های ذیربط و مشارکت حداکثری مردم تقویت وحدت ملی بیش از پیش شکل بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در پایان اظهار داشت: برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری هدف اعضاء ستاد انتخابات استان است و همه توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم و پرشور بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا