اخبار
کد خبر : 4057 ۱۳۹۵/۱۱/۳۰   

برای انتخابات شوراها برنامه داریم

دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ریزی این حزب برای انتخابات شوراهای اسلامی گفت: حزب اعتدال و توسعه استان همگام با اصلاح طلبان و اعتدالیون در انتخابات شوراهای اسلامی شرکت خواهد کرد.

به گزارش نای قلم، میرعلی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش برای ارائه یک لیست واحد است چراکه معتقدیم به لیست رای دادن یعنی رای دادن به توانمندی و به توانمندی رای دادن یعنی توسعه موزون و مطلوب شهری.

وی افزود: این حزب برای انتخابات شوراها به دنبال چهره هایی است که با شاخص ها و معیارهای تعریف شده انطباق داشته باشند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه بیان کرد: در بررسی های خود به نیروهایی توجه خواهیم داشت که هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ توان اجرایی با معیارهای حزب اعتدال و توسعه همخوانی داشته باشند.

کاندیداها باید قائل به اصلاح طلبی و اعتدال باشند

محمدی، شاخص های تعریف شده برای شوراها را برشمرد و افزود: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا باید قائل به اصلاح طلبی و اعتدال باشند و وجاهت دینی و سلامت نفس و پاکدستی داشته باشند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان با تاکید به اینکه افراد نباید به دنبال سهم خواهی باشند،  دارا بودن تعهد و تخصص لازم و مرتبط با حوزه های مسئولیت مدیریت شهری، داشتن حداقل مدرک معتبر دانشگاهی در ارتباط با رشته های مرتبط امور شهری، دارا بودن تجربه حداقل مدیریتی یا کارشناسی، نداشتن سهم خواهی، اعتقاد راسخ به کار گروهی و مدیریت جمعی را از دیگر شاخص های تعریف شده برای کاندیداها عنوان کرد.

محمدی با بیان اینکه ما در جهت منافع عمومی جامعه و مصالح مردم حرکت کرده و می کنیم، تاکید کرد: مدیریت شهری ارومیه در انتخابات آینده به افکار نو و فعال در حوزه های نوین شهری نیازمند است.

فعالیت احزاب نباید فصلی باشد

وی با اشاره به اینکه احزاب و تشکل های سیاسی در هر جامعه ای به عنوان سرحلقه های رشد فکری و راهبردهای توسعه محور هستند، تصریح کرد: فعالیت احزاب نباید فصلی باشد و حزب اعتدال و توسعه نیز فصلی نیست که تنها در انتخابات ظاهر شود بلکه در نظر داریم فعالیت های خود را به صورت جاری اجرا کرده و علاوه بر مسائل سیاسی در همه امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی فعالیت داشته باشیم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان در ادامه سخنان خود وفاق، وحدت و همدلی را از ضروریات رشد و ارتقای جامعه عنوان و اضافه کرد: اگر بین تمام گروه ها، احزاب و فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همدلی نباشد بدون تردید منجر به توسعه و پیشرفت نخواهد شد.

اختلاف سلیقه در هر تشکل و حزب سیاسی طبیعی است

محمدی در عین حال اختلاف سلیقه در هر تشکل و حزب سیاسی را طبیعی دانست و اظهار کرد: یکی از شاخصه های دموکراسی همین اختلافات سلیقه و اظهارنظرهای گوناگون است و از نظر بنده هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: حزب اعتدال و توسعه با توجه به خط و مشی عقبه ای که دارد  "خدامحوری"، "پرهیز از افراط"، "توجه به مردمسالاری"، "شایسته گزینی" و "اعتدال گرایی" را مورد تاکید قرار داده است.

وی همچنین به تکمیل و ساماندهی چارت سازمانی حزب اعتدال و توسعه استان اشاره و اضافه کرد: تاکنون 483 فقره حکم برای دبیران و مسئولان حزب، اعضای شورای استان و شهرستان ها و اعضای کانون ها در گستره استان به امضا رسیده است که تعداد اعضای شورای استانی 21 نفر و معاونان حزب چهار نفر است.

به گفته محمدی حزب اعتدال و توسعه استان 15 کانون و پنج سازمان دارد.

وی با بیان اینکه حزب در این استان با ترکیب جدید، انتخاب رئیس، دبیر و اعضای شورای استانی و تاکید بر تشکیلاتی بودن آن توانسته جایگاه خوبی پیدا کند، تاکید کرد: مسئولان و دبیران حزب در استان تعامل خوبی با فرمانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان سیاسی شهرستان ها دارند و بنا داریم تقارب فکری را به تعامل تبدیل کنیم تا بتوانیم حرکات بعدی حزب را همسو با سایر جریانات اصلاح طلب و اعتدال جلو ببریم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه در حال عضوگیری است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اقدام به ثبت نام کنند.

بازگشتم به لیست آبادگران در دور پنجم محال است

محمدی همچنین در پاسخ به سوالی اظهار کرد: چون در حال حاضر بنده سرلیست جریان اعتدالی هستم بازگشتم به لیست آبادگران در دور پنجم محال است.

وی که در دور گذشته شورا در لیست آبادگران منتسب به مدیریت فعلی شهری ارومیه بود، افزود: لیست آبادگران دور چهارم یک لیست سیاسی نبود و هدف خدمت رسانی به شهروندان بود ولی در انتخابات پیش رو در لیست آبادگران نخواهم بود و اصلا و ابدا اگر شهردار لیستی ارائه دهند بدون تردید در لیست آنها نخواهم بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا