اخبار
کد خبر : 4056 ۱۳۹۵/۱۱/۳۰   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

سارق میلیاردی در مهاباد به دام افتاد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق میلیاردی با ۳۱ فقره سرقت در شهرستان مهاباد خبر داد.

سردار ناصر اصلانی در خصوص جزییات این موضوع اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ ها وکابل های انتقال برق در مهاباد، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی ودستگیری سارق یا سارقان در دستور کارکارکنان انتظامی مهاباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل سرنخ های بدست آمده متهمان احتمالی شناسایی شد.

سردار اصلانی افزود: پس از هماهنگی توسط مقامات قضایی طی یک عملیات منسجم شش نفر از اعضای باند شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در بازجویی ها متهمان به  ۳۱ فقره سرقت از خانه باغ ها و شبکه های انتقال برق در مهاباد اعتراف کردند.

برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال مسروقه حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بیش از 684 هزار نخ سیگار در ماکو کشف شد

فرمانده هنگ مرزی ماکو به کشف بیش از 684هزار و 300 نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان این هنگ اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ محمد عبدالعلی پور افزود: مرزداران هنگ مرزی ماکو در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی با گشت و کمین 2 قاچاقچی را در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی بااشاره به توقیف و مهار یک دستگاه خودرو پژو و هشت راس دواب، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح های تشدید کنترل نوار مرزی، افزایش احساس آسایش و امنیت مرزنشینان و همچنین کمک به اقتصاد جامعه از طریق حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

1520 عدد کالای الکترونیکی و 2500 لیتر سوخت قاچاق در شوط کشف شد

فرمانده انتظامی شوط گفت: هزار و 520 مورد کالای الکترونیکی و 2 هزار و 500 لیتر سوخت در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ ایوب فکری افزود: ماموران انتظامی شوط حین گشت زنی در محور شوط به ماکو به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و 380 عدد لامپ خارجی و 140 عدد تجهیزات الکترونیکی قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد : ماموران در این پرونده یک نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شوط از کشف 2 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق در محور شوط – ماکو خبر داد و گفت: در این رابطه نیز یک نفر متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا