Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4040 ۱۳۹۵/۱۱/۲۷   

آغاز موج جدید بارش ها در آذربایجان غربی

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارش برف که از بامداد امروز در برخی شهرهای استان از سر گرفته شده تا آخر شب ادامه دارد.

به گزارش نای قلم، مهدی صابری در گفت و گویی در خصوص وضعیت جوی آذربایجان غربی با بیان اینکه از فردا دمای استان تا منفی ۱۲ درجه کاهش می یابد افزود: بر اساس پیش بینی ها بارش برف از امروز در استان شدت گرفته و تا آخر شب ادامه می یابد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: فردا از شدت بارش ها در استان کاسته شده اما توده هوای سرد جایگزین آن می شود به طوریکه انتظار می رود هوای استان ۸ تا ۱۲ درجه کاهش یابد.

وی خاطر نشان کرد: بنا به پیش بینی های انجام شده اخطاریه هایی برای مدیریت تامین حامل های انرژی و مردم نیز صادر می شود تا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از مردم خواست ضمن رعایت اصول ایمنی و استفاده از زنجیر چرخ در ترددها، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنند.

مرکز مدیریت راه های استان نیز طی اطلاعیه ای اعلام کرد: هم اکنون محورهای ارتباطی ارومیه، تکاب، بوکان، پیرانشهر، اشنویه، ماکو، شوط، پلدشت و چالدران برفی و محور مهاباد به بوکان و مهاباد به سردشت، کولاک است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا