اخبار
کد خبر : 4028 ۱۳۹۵/۱۱/۲۵   

دیدار فرماندار ارومیه با خانواده برفین؛ هدیه زیبای یک روز برفی

13 بهمن سال جاری به دنبال بارش برف و مسدود شدن برخی از جاده های بخش انزل ارومیه و شهر قوشچی، مادری که بیشتر از چند ساعت از فارغ شدن وی نمی گذشت، در راه برگشت از بیمارستان به روستای به هله قوشچی به همراه دخترش در یخبندان و کولاک کوهستان گرفتار می شود.

به گزارش نای قلم، بلافاصله عملیات نجات توسط امدادگران انجام و مادر و فرزند تازه متولد شده پس از اقدامات اولیه و کنترل وضعیت حیاتی و بهبود شرایط، به خانه خود در روستای به هله انتقال می یابند.

"برفین" نامی است که پدر و مادر این دختر برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شب برفی حادثه برای نوزادشان انتخاب کرده اند.

پس از گذشت چند روز از وقوع این حادثه، فرماندار ارومیه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، رئیس اداره راه و ترابری ارومیه و بخشدار انزل، صبح امروز به روستای به هله رفته و از نزدیک با خانواده "برفین" دیدار کردند.

فرماندار ارومیه در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کلیه عوامل و نیروهای امدادی و نجاتی که در نجات خانواده گرفتار در برف و کولاک همکاری داشتند، اظهار داشت: ما بخش عظیمی از امنیت جاده های شهرستان را در وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی مدیون عزیزان هلال احمر به ویژه امدادگران و نجاتگران پایگاه های بین جاده ای هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار از همکاری روستاییان و تلاش امدادگران تشکر کرده و خبر از احداث کانون روستایی و حضور هلال احمر در زمینه آموزش امدادی برای جوانان روستا و ارتقا سطح امدادی آنان در آینده ای نزدیک را داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا