اخبار
کد خبر : 4023 ۱۳۹۵/۱۱/۲۵   

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی از مسدود نبودن هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ «عباس فرمانی» در گفت‌وگویی با اشاره به بارش‌های پراکنده در استان که از صبح امروز(دوشنبه 25 بهمن‌ماه) آغاز شده است، اظهار کرد: با توجه به چشمگیر نبودن بارش‌ها در سطح استان هیچکدام از محورهای مواصلاتی لغزنده نیست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون جاده‌های سطح استان لغزنده گزارش شده است.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی یادآور شد: با توجه به ادامه بارش‌ها بار ترافیکی کند بر جاده‌ها حاکم است، از این‌رو به همه هم‌استانی‌ها توصیه می‌شود تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم گفت: تردد در همه راه های اصلی، فرعی و روستایی استان با وجود بارش برف برقرار است و با تلاش راهداران، راه روستایی مسدود نیز در استان وجود ندارد.

ارسلان شکری افزود: بارش برف از بامداد امروز در استان آغاز شده و راهداران نیز از همان ساعات اولیه بارش، در حال نمک پاشی و برف روبی جاده های اصلی هستند.
وی اضافه کرد: همه گردنه های آذربایجان غربی باز است ولی به علت بارش و برودت هوا به شهروندان توصیه می شود که از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت لزوم از تجهیزات ایمنی استفاده کنند.
وی اظهار کرد: رانندگان باید تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ، ماد غذایی کافی و لباس و پتوی گرم را به همراه داشته باشند و همچنین از سالم بودن وسیله نقلیه مورد استفاده مطمئن شوند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بسته شدن احتمالی راه های اصلی و روستاها در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شهروندان می رسد تا آنها نیز برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا