اخبار
کد خبر : 4002 ۱۳۹۵/۱۱/۲۳   

رفتار با منیت و سیاسی کاری مسئولان اوج بی انصافی است

عضو هیأت رئیسه مجلس، گفت: قطعا این مسئله اوج بی انصافی است که مسئولان از منیت های خود نگذشته و مدام به دنبال دعواهای سیاسی باشند، بنابر این مسئولان باید هم راستا با مردم، از منافع سیاسی خود برای پیشرفت نظام اسلامی بگذرند.

به گزارش نای قلم، محمدقسیم عثمانی در گفت وگویی، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مشارکت مردم در صحنه هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن هر سال نسبت به سال های قبل بیشتر می شود و این مسئله، مسئولیت مسئولان کشور را افزایش می دهد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم با حضور پررنگ و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار خیلی سنگین تری را بر دوش تمام مسئولان قرار دادند و ملت ایران ثابت کردند که علی رغم تمام مشکلات اقتصادی و بیکاری و بروز برخی فسادهای اقتصادی و اختلاس ها، پای انقلاب و آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در وهله اول، موجب مأیوس شدن و ناامید شدن دشمنان نظام اسلامی می شود و آن ها متوجه می شوند که انقلاب در دل مردم ایران ریشه دارد و تحریم ها و فشارها، هرگز مردم را از انقلاب جدا نمی کند.

عثمانی ادامه داد: آمریکایی ها باید بدانند که هیچ وجه در برابر با ایران، تنها با یک دولت روبه رو نبوده، بلکه ترامپ و دولت جدید ایالات متحده با یک ملت همدل طرف هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: پیام دیگر مشارکت بالای مردم در راهپیمایی 22 بهمن، برای تمام مسئولان و کارگزاران کشور است، از این رو با وجود درگیری بالای مردم با مشکلات اقتصادی اما ملت ایران همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند، حال این اوج بی انصافی است که مسئولان از منیت های خود نگذشته و مدام به دنبال دعواهای سیاسی باشند، بنابر این مسئولان باید هم راستا با مردم، از منافع سیاسی خود برای پیشرفت نظام اسلامی بگذرند.

پایان پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا