Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 40 ۱۳۹۴/۰۳/۲۶   

ورود مسئولان آموزش و پرورش به جریان‌های سیاسی پذيرفتني نيست

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ورود به جریان‌های سیاسی در هنگامه‌ی انتخابات، از سوی مسئولان آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست چرا که منجر به غفلت از وظیفه اصلی آن‌ها مي‌شود.

به گزارش ناي قلم، فریدون سیدمصطفوی در اجلاس روسای آموزش و پرورش استان که صبح امروز در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ اظهار داشت: ارتباط مستمر و موثر با کارکنان و مسئولان باید در دستور کار مدیران آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

وي افزود: گشاده رویی در مواجه با انتقادات، تاکید بر ارتباط رو در رو، ارتباط مستقیم با پرسنل و مخاطب سنجی در برقراری ارتباط می‌تواند منجر به یک ارتباط موثر شود.

سیدمصطفوی با بيان به اینکه ارتباط یک تعهد دو جانبه است، افزود: مدیران اگر بتوانند از رده های پایین به بالا ارتباط برقرار کنند، هنر کرده‌اند.

وی افزود: ارتباط سازنده با فرماندار، بخشدار، امام جمعه و مسئولان دیگر دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در رفع بسیار از مشکلات آموزش و پرورش در مناطق موثر باشد.

سیدمصطفوی تاكيد كرد: مدیران آموزش و پرورش باید همه توان خود را صرف حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به موضوع ساماندهی نیروی انسانی در تابستان امسال خاطر نشان كرد: باید با اجرای دقیق شیوه نامه به گونه ای عمل شود که با آغاز سال تحصیلی، حتی یک دانش آموز هم بدون معلم نباشد.

این مقام مسئول با اشاره به آغاز پروژه مهر 94 تصریح کرد: با وجود کمبود منابع مالی، مجموعه اقدامات صورت گرفته در قالب پروژه مهر منجر به شروع بدون خطا و پرنشاط سال تحصیلی جدید خواهد شد.

وی افزایش کمی و کیفی پایگاه‌های تابستانی در سطح استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران مناطق با بازدید از کانون‌های فرهنگی و تربیتی نسبت به تجهیز این مراکز به ابزارهای تربیتی اقدام کنند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا