اخبار
کد خبر : 3999 ۱۳۹۵/۱۱/۲۲   

امام جمعه ارومیه: ترامپ نابود کننده آمریکاست

امام جمعه ارومیه: ترامپ نابود کننده آمریکاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: بر اساس وعده قرآن کریم، دشمنان دین مبین اسلام به دست خود، خود را نابود می کنند و ترامپ نیز نابود کننده آمریکاست.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و اظهار کرد: مردم با نمایش حضور و اقتدار خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران زدند.
وی افزود: امروز مردم با نمایش حضور و اقتدار خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران زدند.
امام جمعه ارومیه گفت: از اول انقلاب و حتی قبل از انقلاب عنایت خداوند شامل حال این ملت شده است و از جمله این عنایت‌ها پیروزی در برابر فردی بود که خود را شاه شاهان می‌دانست و تمامی قدرت‌های بزرگ دنیا پشتش بودند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: ملت ایران همچون گذشته با صبر و ایستادگی بر تمام مشکلات از جمله تحریم و تبلیغات نرم دشمن فایق خواهند آمد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همانطور‌که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند ما از ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا تشکر می‌کنیم که چهره واقعی و فاسد آمریکا را به همگان نشان داد.
امام‌جمعه ارومیه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: در مورد شهادت حضرت صدیقه کبری (س) دو روایت وجود دارد که یکی از شهادت ایشان به نقل از مرحوم کلینی ۷۵ روز بعد از وفات پیامبر و دیگری به نقل از مرحوم طوسی ۹۵ روز بعد از وفات حضرت محمد (ص) اشاره می‌کند و چون هر دو راوی از علمای مهم و برجسته هستند این ۲۰ روز را شیعیان به‌عنوان ایام فاطمیه عزاداری می‌کنند.
وی با توصیه به تقوای الهی و دوری از محرمات تصریح کرد: بر اساس آیات و روایات آخرت انسان را اعمال او در این دنیا مشخص می‌کند و طبق شعری منصوب به امام علی (ع) برای انسان در قیامت خانه‌ای وجود ندارد تا ساکن شود مگر آنکه خانه‌ای برای خود در این دنیا آماده کرده است و اگر این خانه را با اعمال خوب بنا کند جایگاه این شخص از خیر خواهد بود و اگر با کارهای بد بسازد در آخرت بدبخت و زیان دیده خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اجر و پاداش ذکر تسبیحات اربعه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: لازم است مؤمنان برای ساختن خانه‌ای از جنس طلایی برای خود در آخرت، از بیان این ذکر غافل نشوند.

مردم شهرها و روستاهای آذربایجان غربی همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تبعیت خود از رهبر معظم انقلاب و انزجارشان را از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا ابراز داشتند.

در این راهپیمایی که از ساعت 11 روز جمعه در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی آغاز شد، اقشار مختلف مردم در سنین مختلف حاضر شدند و نوای دلبستگی تمام نشدنی به انقلاب شکوهمند اسلامی سر دادند.

مردم شهرستان ارومیه نیز همچون دیگر شهرهای استان و سایر استان های کشور با اقتدار و هوشیاری در راهپیمایی امروز شرکت کردند و روز وصف نشدنی دیگری را در تاریخ این شهر رقم زدند.

پیر و جوان، کودک و بزرگسال و زن و مردی که ساعتی پیش از آغاز زمان راهپیمایی خود را به میدان ولایت فقیه رسانده بودند، مسیر این میدان تا میدان دفاع مقدس - خیابان رسالت و مصلای امام خمینی (ره) ارومیه را راهپیمایی کردند و در این راهپیمایی پایبندی در دفاع از آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی را با وجود گذشت سی و هشت سال از این انقلاب شکوهمند در گوش جهانیان فریاد زدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا