اخبار
کد خبر : 3986 ۱۳۹۵/۱۱/۲۰   

انقلاب اسلامی ایران سرآغاز راهی نو در دنیای کنونی

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز راهی نو در دنیای کنونی بود که با تکیه بر اسلام ناب محمدی و به پیشوایی مردی از تبار پیامبر اعظم شکل گرفت.

به گزارش نای قلم، احد هوشمند در مراسم "عصر شعر انقلاب" با عنوان "میثاق با فجر" اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی نه صرفا به عنوان یک رویداد تاریخی و محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص بلکه به عنوان جبهه فرهنگی مدافع حقوق معنوی و کمال جویانه انسان ها در برابر جبهه سلطه جو و منحط غربی شناخته می شود.

وی با بیان اینکه طی سالیان متمادی جریان کفر استکبار در برابر جریان انقلاب اسلامی صف آرایی کرده و از هیچ کوششی برای خنثی سازی تاثیرات آن بر جهان دریغ نمی کند، توضیح داد: در این راستا موثرترین روش، روش نرم و در راس آن پروژه استحاله سازی نیروهای انقلابی بوده است.

هوشمند سپس پروژه استحاله سازی را دو شکل خشن و ساده عنوان و تصریح کرد: شکل بسیار سخت آن به شکل جنگ نرم مطرح است که نیروهای انقلابی را از خط انقلاب منفک و به جریان نیروهای دشمن پیوند می دهد و در شکل ساده، نیروهای انقلابی را تبدیل به نیروهای خنثی قرار می دهد و نیروی خنثی همان بازی را انجام می دهد که دشمن همان را از ما می خواهد.

رئیس حوزه هنری استان یادآور شد: ما خوشحالیم که امروز در جمع شاعران و نویسندگانی قرار داریم که با شعر، قلم و اندیشه های خود نشان داده اند که همیشه بر مدار انقلاب و در خط انقلاب هستند.

هوشمند سخنان خود را اینگونه پایان داد: از خداوند می خواهم که همیشه بر افق و مدار ولایت باشیم و راه انقلاب و شهیدان را ادامه دهیم.

در راستای گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارج نهادن به شعرایی که در پیوند نسل ها اثرگذار بوده اند، "عصر شعر انقلاب" با عنوان "میثاق با فجر" به همت حوزه هنری، بسیج هنرمندان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان برگزار شد.

در ادامه این مراسم از نرم افزار چند رسانه ای انقلاب اسلامی رونمایی شد. حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: این نرم افزار برای نخستین بار در کشور و در مدت یک سال توسط واحد تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان و به همت هادی مختاری طراحی شده است.

این نرم افزار "تاریخ انقلاب اسلامی" در استان آذربایجان غربی را به روایت اسناد، بخش کتاب‌های چاپی و سایر بخش ها تبیین کرده است.

این مراسم با تجلیل از شاعران، نویسندگان و رسانه های فعال در حماسه 9 دی به پایان رسید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا