Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 398 ۱۳۹۴/۰۵/۲۳   

اعزام 24 دانشجوی دختر ورزشکار دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی به المپیاد فرهنگی – ورزشی کشور

*المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر از 24 تا 30 مرداد در اروميه برگزار مي‌شود

24 دانشجوی دختر ورزشکار دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی طی مراسمی برای شرکت در دوازدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، عازم ارومیه شدند.

به گزارش ناي قلم، دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از 24 تا 30 مرداد ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و با حضور بیش از دو هزار دانشجو از 47 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی سراسر کشور در ورزشگاه سه هزار نفری شهید آهندوست ارومیه برگزار خواهد شد.

کاروان 34 نفره دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی نیز شامل 24 ورزشکار و 10 نفر مربی و سرپرست در قالب چهار تیم در چهار رشته ورزشی تیراندازی، دوومیدانی، بدمینتون و شنا، با دانشجویان ورزشکار دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به رقابت می‌پردازند.

مریم مومنی سرپرست کل کاروان اعزامی به این مسابقات، در مراسم بدرقه دانشجویان ورزشکار که در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، گفت: با شرکت دانشجویان دختر ورزشکار دانشگاه علوم بهزیستی در مسابقات مقدماتی وزارت بهداشت (اسفندماه سال گذشته)، تعداد 24 ورزشکار در قالب چهار تیم ورزشی انتخاب شدند که از فروردین ماه امسال تمرینات آنان به صورت فشرده ادامه پیدا کرد و حتی در ایام امتحانات و ماه مبارک رمضان، با جدیت به آمادگی جسمی و روحی پرداختند.

وی در گزارش خود افزود: با توجه به محدودیت فضای ورزشی، بخش اعظم تمرینات این ورزشکاران با صرف هزینه، در مجموعه های ورزشی دیگر انجام شد و از بهترین مربیان چه به لحاظ تخصصی و فنی و همچنین اخلاقی، برای آموزش آنان استفاده شد.

مومنی ضمن تشکر از تمامی همکاران در دانشگاه و خارج از دانشگاه برای همراهی ورزشکاران اعزامی به المپیاد دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، اظهار داشت: با توجه به اعطای کاپ اخلاق به ورزشکاران نمونه، به عنوان یکی از برنامه های پیش بینی شده در این المپیاد، امیدوارم دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی در کنار تلاش برای کسب مقام‌های ورزشی و قرار گرفتن بر سکوهای افتخار، با رعایت رفتار و اخلاقی در شأن دانشگاه علوم بهزیستی، بتوانند نمونه‌هایی برای بخش فرهنگی و اخلاقی این المپیاد باشند.

در ادامه این مراسم، «مسعود فلاحی خشکناب» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی، یکی از وقایع مهم در سطوح مختلف جامعه و بویژه در دانشگاه‌های علوم پزشکی را، «المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان این دانشگاه‌ها که یک سال ویژه برادران دانشجو و یک سال برای خواهران دانشجو برگزار می‌شود، ذکر کرد.»

وی افزود: مسئله مهم، ورزش کردن است تا بتوانیم روح و جسم سالمی داشته باشیم و در این کار، شما دانشجویان ورزشکار در اوج قرار دارید که امیدوارم به کمک شما ورزشکاران که به دنبال ورزش قهرمانی هستید، ورزش همگانی نیز گسترش یابد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، رئیس دانشگاه و دیگر مسئولان دانشگاه بر ورزش کردن، اظهار داشت: فرآیند طولانی طی شد تا شما ورزشکاران به مرحله کنونی و اعزام به المپیاد سراسری فرهنگی و ورزشی رسیدید و این تلاش، برای تمامی مسئولان دانشگاه ارزشمند بوده و افتخارآفرین است.

وی مجددا خطاب به دانشجویان ورزشکار، افزود: اگر بتوانید مقامی را نیز در المپیاد کسب کنید، این افتخار آفرینی، دو چندان می‌شود. تلاش ما بر این بود که زمینه موفقیت شما را فراهم کنیم و از تمامی مسئولان، مدیران و مربیان برای همراهی و اجرای این برنامه تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام وحید معتمدی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، در ادامه این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باره سه وظیفه مثلث گونه جوانان که تحصیل، تهذیب و ورزش است، گفت: دانشجویان لازم است که دید کاریکاتوری نداشته باشند که به بخشی از وجود خود توجه کرده و به آن بپردازند و بقیه را رها کرده و رشد ندهند.

وی افزود: اگر انسان را به طور کامل ببینیم، باید روح و جسم، هر دو را دیده و همه ابعاد انسان، پرورش یافته و رشد پیدا کند.

معتمدی بر رشد معنوی و اخلاقی تاکید کرد و ادامه داد: گاهی اوقات، وزنه های درونی از هر وزنه ای سنگین‌تر می‌شود، و با برداشتن وزنه های درونی، می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم، می‌توانیم خشم و عصبانیت خود را کنترل کنیم و همان طور که پیامبر بزرگ اسلام فرمودند، عافیت جسم و روح، هر دو لازم است.

به گزارش خبرگزاري ميزان، محمود ابراهیمی مدیر دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی نیز ضمن تشکر از ریاست دانشگاه و معاون فرهنگی ایشان برای پشتیبانی از دانشجویان ورزشکار و تدارک امکانات طی ماه‌های اخیر جهت آمادگی تیم‌های شرکت کننده در المپیاد، به ورزشکاران توصیه کرد: بر روی کار و هدف خود، تمرکز کنید تا موفق بشوید.

مدیر دانشجویی دانشگاه ادامه داد: دریافت کاپ اخلاق، هم برای خودتان و هم برای دانشگاه ارزشمند است، لذا ضمن رعایت حسن رفتار، به شاخص‌های ارزیابی که مسئولان برگزارکننده المپیاد مشخص کردند، توجه داشته باشید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا