اخبار
کد خبر : 3974 ۱۳۹۵/۱۱/۱۷   

تعداد جایگاه های منطقه به 70 باب رسید

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: همزمان با دهه فجر امسال، جایگاه CNG درون شهری اولدوز ارومیه با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید و تعداد این جایگاه ها در منطقه به 70 باب افزایش یافت.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در گفت و گویی افزود: این جایگاه CNG با ظرفیت پمپاژ 2 هزار متر مکعب در ساعت، هشت نازل دارد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این جایگاه ظرفیت کمپرسورهای منطقه با 2.4 درصد رشد به بیش از 86 هزار متر مکعب در ساعت می رسد.

وی اظهار کرد: تعداد نازل های CNG در منطقه نفتی ارومیه نیز با راه اندازی این جایگاه به 450 نازل افزایش یافت که جوابگوی همه نیاز خودروهای مورد استفاده در منطقه است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد:برای راه اندازی این جایگاه بیش از 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام و پنج فرصت شغلی نیز ایجاد شده است.

مجرد گفت: در حال حاضر متوسط مصرف روزانه گاز سی ان جی در مرکز و شهرهای شمالی آذربایجان غربی نزدیک 770 هزار متر مکعب است که جایگاه های موجود، این میزان نیاز را برطرف می کند.

وی افزود: یکی از مهمترین مواردی که با برنامه ریزی های مستمر و همراهی بخش خصوصی به آن رسیده ایم، نبود صف در مقابل جایگاه های سی ان جی است در حالی که در برخی استان ها این صف همچنان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور و 2 گانه آذربایجان غربی واقع در شمال غربی ایران است.

این منطقه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر است.

در این منطقه نفتی سه انبار نفت، 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره سازی 154 میلیون لیتر فرآورده های نفتی فعالیت می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا