Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3964 ۱۳۹۵/۱۱/۱۶   

افتتاح 12 كيلومتر از بزرگراه اروميه-مهاباد- مياندوآب

به مناسبت گراميداشت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 12 كيلومتر از بزرگراه ارومبه- مهاباد- مياندوآب به عنوان بخشي از كريدور غرب كشور به بهره برداري رسيد.

به گزارش نای قلم، مراسم بهره برداري از 12 كيلومتر از بزرگراه اروميه- مهاباد- مياندوآب با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي آذرايجان غربي، فرمانداران شهرستانهاي مهاباد و نقده، امام جمعه مهاباد و مديران شوراي حمل و نقل استان در قطعات يك و دو اين پروژه برگزار شد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي در افتتاح 12 كيلومتر از پروژه ملي بزرگراه اروميه- مهاباد- مياندوآب از اعتماد پيمانكاران راهسازي به تدابير مديريت كلان استان تقدير و تشكر كرد و گفت:احداث و آسفالت اين بخش از پروژه بدون منابع مالي اوليه و با دورانديشي استاندار آذربايجان غربي آغاز شد و امروز از تلاش و اعتماد پيمانكار به وعده هاي دولت تدبير و اميد قدرداني مي كنيم.

نادر صفرزاده به همت و پيگيري مجموعه راه و شهرسازي استان در تكميل پروژه بزرگراه اروميه- مهاباد- اروميه اشاره كرد و افزود: در خصوص اتمام اين پروژه قديمي تمام تلاش خود را بكار بسته ايم.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در اين مراسم اظهار كرد: 12 كيلومتر از بزرگراه اروميه- مهاباد- مياندوآب به عنوان بخشي از كريدور غرب كشور با اعتبار 114 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

داريوش نصر با اعلام اينكه تا به امروز 82 كيلومتر از بزرگراه اروميه- مهاباد- مياندوآب افتتاح شده است، افزود: احداث 38 كيلومتر از اين طرح ملي با 80 درصد پيشرفت اجرايي در دست اقدام است.

وي با تاكيد براينكه بزرگراه اروميه- مهاباد- مياندوآب از پروژه هاي اولويت دار و كليد توسعه جنوب استان است، تصريح كرد:  اين پروژه در توسعه و گسترش شبكه بزرگراهي استان ئ ارتقاي ايمني حمل و نقل جاده اي استان تاثير گذار است.

گفتني است بخشي از بزرگراه اروميه- مهاباد- مياندوآب در مرداد امسال با حضور وزير راه و شهرسازي در آذربايجان غربي به بهره برداري رسيد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا