اخبار
کد خبر : 3959 ۱۳۹۵/۱۱/۱۴   

بارش 70 سانتیمتری برف در ارتفاعات آذربایجان غربی

راه های اصلی آذربایجان غربی بازگشایی شد

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ارتفاع برف در شهر ارومیه 30 سانتیمتر و ارتفاعات استان 70 سانتیمتر است.

به گزارش نای قلم، چالدران با دمای 18 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان در 24 ساعت گذشته بود که پیش بینی می شود با اتمام بارش ها، دمای هوای استان هشت تا 10 درجه سانتیگراد کاهش یابد.

مسئولان راهداری و پلیس راه آذربایجان غربی از شهروندان استان خواسته اند تا از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند و در صورت سفر نیز همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل و تجهیزات زمستانی را فراموش نکنند.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم گفت: گردنه های قوشچی در محور ارومیه - سلماس، قره تپه در خوی - سلماس و خوی - چالدران که در اثر بارش برف و کولاک شدید بسته شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

ارسلان شکری افزود: در پی بارش سنگین برف و کولاک گردنه قوشچی در محور ارومیه به سلماس، گردنه قره تپه در محور سلماس به خوی و به طرف چالدران مسدود شده بود، با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: رانندگانی که قصد سفر در این محورهای را دارند می توانند با زنجیر چرخ در این مسیر ها تردد کنند.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: تمامی راه های اصلی این استان با تلاش راهداران بازگشایی شده است و تردد در آنها برقرار است.

شکری گفت: با وجود تلاش راهداران، 740 روستایی که به علت بارش برف شدید و سنگین و کولاک مسدود بوده همچنان مسدود است و راهداران تلاش می کنند آنها را نیز بازگشایی کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا