اخبار
کد خبر : 3949 ۱۳۹۵/۱۱/۱۳   

افتتاح پنج باب کتابخانه در مساجد شمال و جنوب آذربایجان غربی

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان غربی از افتتاح پنج باب کتابخانه در مساجد شمال و جنوب استان خبر داد و گفت: از این تعداد 2 کتابخانه در هر یک از شهرهای خوی و مهاباد و یک کتابخانه در شهر میاندوآب افتتاح می شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین اباذر بیگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی در یک هزار و 50 کانون فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

وی، افزود: 38 کانون فرهنگی و هنری به منظور گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان غربی تصریح کرد: مهم ترین این برنامه ها اجرای آیین های «دده شب، ده مسجد» با محوریت گفتمان انقلاب در کانون های فرهنگی و هنری استان است.

بیگی اضافه کرد: همچنین نشست های بصیرتی با حضور مدیران کانون ها و حلقه های صالحین با موضوع امام و مردم، انقلاب و رهبری از سوی بسیج مساجد و محلات در مساجد استان برگزار می شود.

به گفته وی از دیگر برنامه های مهم کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان به برگزاری طرح تلاوت نور اشاره و خاطرنشان کرد:  طرح تلاوت نور در کانون ها در مدت 10 روز بعد از نماز مغرب و عشا به شادی روح امام و شهدا اختصاص می یابد.

مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی اظهار کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی یاران انقلاب، مسابقه خانواده من در انقلاب، آذین بندی مساجد، پخش آهنگ و سرودهای انقلابی از دیگر برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر است.

بیگی، توزیع بروشورهای مناسب با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات جوانان و نوجوانان در خصوص انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام در سال های گذشته، برگزاری مسابقات مقاله نویسی با عنوان خانواده من در انقلاب، 38 دیدار با خانواده شهدا و نیز تجلیل از چهره های برتر علمی و فرهنگی استان در پنج کانون را از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نام برد.

وی با اشاره به تلاقی دهه فجر امسال با سالروز میلاد حضرت زینب (س) افزود: به همین مناسبت در 12 کانون استان آیین جشن میلاد عقیله بنی هاشم برگزار می شود.

ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی، امسال 320 عنوان برنامه را در قالب 23 کمیته اجرا می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا