اخبار
کد خبر : 3939 ۱۳۹۵/۱۱/۱۱   

استاندار متذکر شد: جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه در انتخابات

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات آینده گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراها و رئیس جمهوری ضروری است تا از 2 قطبی شدن جامعه جلوگیری شود.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان که با حضور مسئولان کمیته های بیست و سه گانه ستاد دهه فجر در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وحدت و همدلی را مهمترین عاملی است که در شرایط فعلی می تواند سدی محکم در برابر خطرهای مختلف باشد.

وی افزود: در شرایطی که 38 سال از پیروزی انقلاب می گذرد، خطرهای مختلفی از داخل وخارج آن را نشانه گرفته است و برای مقابله با آنها با تبعیت از رهنمودهای رهبری باید به صیانت از انقلاب بپردازیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی همجوار با کشورهایی است که ناامنی در آنها حاکم است، گفت: با جدیت تمام باید متوجه خطرات باشیم تا از آن سوی مرزها جامعه را هدف قرار ندهند.

سعادت با بیان اینکه باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا برنامه های دهه فجر بی عیب و نقص اجرا شود، گفت: پرهیز از مسائل حاشیه ای باید اولویت نخست برنامه های دهه فجر باشد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به نقش قومیت های مختلف مخصوصا اهل سنت در صیانت از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قومیت های مختلف همانند اهل سنت نقش انکارناپذیری در حفظ دستاوردهای انقلاب داشته اند و این حقیقت انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: چه بسا امامان جمعه ای که در حراست از آرمان های انقلاب اسلامی تسلیم خواسته معاندان نظام نشده و توسط آنان به شهادت رسیدند.

استاندار آذربایجان غربی به شهادت ماموستا عظیمی، روحانی اهل سنت اشاره کرد و افزود: این روحانی توسط معاندان به شهادت رسید و ضد انقلاب حتی به سنگ قبر او نیز رحم نکرده است.

سعادت بیان کرد: سلفی ها و همتایان آنها سعی کردند با زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اهل سنت را از انقلاب جدا کنند اما آنها تسلیم نشدند و شهادت را قبول کردند.

وی اضافه کرد: باید از مردمی که به پاسداری از مرزهای این منطقه می پردازند، قدردانی شود؛ آنها در حالی به حراست از مرزها می پردازند که می توانستند اقدام به قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر کنند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال ، 536 طرح بزرگ عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 560 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

سعادت ادامه داد: این طرح ها شامل 56 طرح از محل اعتبارات ملی، 205 طرح از محل اعتبارات استانی ، 75 طرح اقتصادی و 200 طرح شهرداری های استان است.

وی همچنین در این ایام مبارک  54 طرح عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اسلامی بودن و مردمی بودن ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمد بابازاده ادامه داد: امام راحل مرجع تقلیدی برجسته بود که از دل حوزه برخاسته و در حوزه تحصیل کرده بود و همین امر نیز از جمله عواملی است که انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب های دنیا متمایز کرده است.

وی دهه فجر را فرصتی دانست که می توان با آن دستاوردها و آرمان های انقلاب را به نسل امروز انتقال داد.

حجت الاسلام بابازاده افزود: 23 کمیته برای برنامه های دهه فجر تشکیل شده است.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر گزارشی از برنامه های خود را ارائه کردند. 

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا