اخبار
کد خبر : 3927 ۱۳۹۵/۱۱/۰۹   

20 پروژه تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی افتتاح می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر امسال 20 پروژه تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی افتتاح شده و برای 407 زمینه اشتغال فراهم می شود.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری با اشاره به پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در استان اظهار داشت:  در دهه فجر امسال 20 پروژه تولیدی و صنعتی در سراسر استان آذربایجان غربی افتتاح شده و برای 407 زمینه اشتغال فراهم می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: این پروژه ها در شهرستان های میاندوآب، ارومیه، مهاباد، پیرانشهر، خوی، اشنویه، تکاب، بوکان و نقده با استفاده از تسهیلات بانکی افتتاح می شود.

 وی با اشاره به افتتاح شرکت CNG سیلندر سراج خوی تصریح کرد: ظرفیت تولید در این پروژه 250 هزار عدد لوله های فولادی و آهنی بوده و برای 70 نفر اشتغال ایجاد می کند.

 اسکندری با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه های قابل افتتاح، مجتمع تولیدی غذای برادران فتحی در میاندواب است افزود: این پروژه نیز در زمینه بسته بندی قند و شکر با ظرفیت 45 هزار تن بوده و در آن 40 نفر مشغول به کار می شوند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: کارخانه کنسرو تن ماهی با ظرفیت سه هزار تن با کل سرمایه گذاری 45 هزار و 400 میلیون ریال و میزان اشتغال 48 نفر در  ارومیه افتتاح می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا