اخبار
کد خبر : 3926 ۱۳۹۵/۱۱/۰۹   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

سارقان گوشی‌های همراه پرستاران بیمارستان‌های ارومیه دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: سارقان گوشی‌های همراه پرستاران بیمارستان‌های ارومیه دستگیر شدند.

سرهنگ سامان غنی‌زاده در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیرو دریافت گزارش‌های مردمی از بیمارستان‌های آذربایجان، عارفیان، سیدالشهدا، صولت، ارتش، امام (ره) شهرستان ارومیه مبنی بر سرقت گوشی‌های همراه پرستاران بیمارستان‌ها، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این موضوع با حساسیت در دستور کار کاراگاهان استان قرار گرفت و کارآگاهان موفق شدند سارق این گوشی‌ها را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با انجام کارهای فنی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سارقان دو نفر هستند که اقدام به سرقت گوشی پرستاران می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: در این خصوص دو نفر سارق بعد از سرقت اقدام به فروش گوشی‌ها به قیمت نازل در سطح شهر می‌کردند که اقدامات لازم برای شناسایی سارقان انجام گرفت.

غنی‌زاده با اشاره به دستگیری سارقان، ادامه داد: با دستگیری یک نفر مالخر، سارقان شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن سارقین دستگیر شده و به مقر پلیس انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: سارقان با اقرار به عمل مجرمانه به هشت فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه پرستاران اعتراف کردند.

این مقام مسؤول اعلام کرد: با بررسی‌های بیش‌تر مشخص شد سارقان در زمان پیک کاری  مترصد طعمه بوده به محض اینکه پرستاران گوشی‌های خود را روی میز پیشخوان می‌گذاشتند اقدام به سرقت می‌کردند.

4 سارق حرفه ای در اشنویه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: چهار سارق حرفه ای منزل در این شهرستان با هوشیاری ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ حسن قره چوبوقی در گفت و گویی افزود: در پی چندین فقره سرقت از منازل در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموارن با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند سارقان را شناسایی کنند.

وی اظهار کرد: پس از شناسایی مخفیگاه این متهمان، ماموران انتظامی اشنویه شب گذشته چهار نفر سارق را حین سرقت دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف اموال سرقتی به ارزش 230 میلیون ریال از مخفیگاه متهمان ادامه داد: این افراد در بازجویی های پلیسی به 12 فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

دستگيري سارق حرفه اي با 12 فقره سرقت در اروميه

فرمانده انتظامي اروميه از دستگيري سارق حرفه اي با 12 فقره سرقت در اروميه خبر داد.

حسين صمدپور در گفت وگویی اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت محتويات داخل خودرو در اروميه موضوع در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند سارق را شناسايي كنند در استعلام هاي صورت گرفته شده مشخص شد كه متهم از سارقان حرفه اي و سابقه دار است.

فرمانده انتظامي اروميه ادامه داد: پس از شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس وي را تحت نظر قرار داده و موفق شدند شب گذشته حين سرقت دستگير كنند.

اين مسئول گفت: متهم در بازجويي هاي پليسي به 12 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در شهرستان اروميه اعتراف كرد.

صمدپور افزود: در بازرسي از مخفيگاه متهم نيز مقداري از اموال سرقتي به ارزش تقريبي 100 ميليون ريال كشف شد.

وي خاطرنشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد.

اين مسئول تاكيد كرد: از گذاشتن اشیاء گرانقیمت، اسناد و مدارک به ویژه مدارک خودرو و اوراق شناسائی شخصی در داخل خودرو خودداری کنید؛ چرا که در صورتی که اسناد و مدارک خودرو را در داخل آن‌‌ رها کرده و خودرو به سرقت رفت، سارق به راحتی می‌تواند خودرو را حتی در محل‌های مجاز به فروش برساند.

فرمانده انتظامي اروميه تصريح كرد: از توقف، پارک و ترک خودرو در معابر و مکان‌هائی که شلوغ است یا تابلو پارک ممنوع در کنار آن نصب شده است خودداری کنید؛ چرا که علاوه بر ایجاد ترافیک؛ با انتقال خودرو توسط جرثقیل پلیس شوک سرقت خودرو به شما وارد می‌شود و بعد از آن نیز ‌باید هزینه حمل جرثقیل و جریمه نقدی را نیز به حساب اعلام شده واریز کنید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا