Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3923 ۱۳۹۵/۱۱/۰۹   

تجمع همزمان کارکنان ثامن الحجج در آذربایجان غربی

صبح امروز شنبه (9بهمن ماه) کارکنان موسسه مالی ثامن الحجج آذربایجان غربی در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی خود مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.

به گزارش نای قلم، برپایه این اطلاعات حدود 78 کارمند در 13 شعبه ثامن الحجج آذربایجان غربی در اجتماع صنفی امروز حضور داشتند، تمام این افراد مشغول کار بودند که تقریبا از دی ماه سال گذشته  تا خرداد ماه سال جاری که شعب ثامن الحجج تعطیل شده است، کار خود را از دست داده‌اند.

تعداد کارکنان موسسه ثامن الحجج در سراسر کشور تا حدود 2700 نفر برآورد می‌شود که تا قبل از بحران اخیر این موسسه مالی در 470 شعبه مشغول کار بودند، آنان  تقریبا از یکسال پیش به دلایل متوقف شدن فعالیت این موسسه مالی از سوی شورای ‌عالی پول اعتبار، بانک مرکزی وقوه قضائیه  تاکنون بلاتکلیف مانده‌اند.

کارکنان موسسه ثامن الحجج مدعی اند که بعد از واگذاری مسئولیت سرپرستی حساب‌های مشتریان این موسسه به بانک پارسیان قرار بود تا مدیران این بانک نیز در مورد وضعیت شغلی کارکنان موسسه ثامن‌الحجج تصمیم گیری کنند و در همین رابطه حتی در یک نوبت از 1500 نفر از کارکنان ثامن الحجج آزمون استخدامی اخذ شد که هنوز نتیجه آن مشخص نشده است.

به گفته آنان هر یک ازکارمندان اخراجی با میانگین سوابق هفت سال به امید بازگشت به کار، هر چند روز یکبار پیگیر وضعیت شغلی خود از نهادهای مختلف مرتبط با موسسه ثامن الحجج هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا