Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3917 ۱۳۹۵/۱۱/۰۸   

سنگ اندازی ها برای جلوگیری از قهرمانی ما شروع شده است

مربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه سنگ اندازی ها برای جلوگیری از قهرمانی ما شروع شده است، گفت: بازیکن خوبمان در بازی امروز (جمعه) اخراج شد و بازی با پرسپولیس را از دست داد، به نظر می رسد دست های پنهان نمی خواهند تراکتورسازی قهرمان شود.

به گزارش نای قلم به نقل از ایرنا، «میگوئل تکسیرا» عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی دو تیم همشهری تراکتور و ماشین سازی تبریز افزود: اشخاص بزرگی در فدراسیون هستند که تصمیم گرفتند جام را به یک تیم مشخص بدهند و این یک هدف برنامه ریزی شده قبلی است.

وی با بیان اینکه بازیکنان تراکتورسازی روز جمعه بازی خوبی به نمایش گذاشتند، گفت: بی عدالتی ها موجب می شود بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند و فوتبال زیبا به نمایش نگذارند.

تکسیرا افزود: ما باید این بازی را می بردیم که متاسفانه نگذاشتند ببریم.

وی به آرای کمیته انضباطی اعتراض و بیان کرد: در یکی از بازی‌های خارج از خانه که روی نیمکت بودم سنگ به سرم خورد، اما میزبان را محروم نکردند.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با این وجود ما باز هم تلاش کرده و دست از تمرین برنداشته و سعی خواهیم کرد با همین بازیکنان در تهران برابر پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم و برای کسب پیروزی به تهران خواهیم رفت.

تیم تراکتور سازی با تساوی در بازی امروز برابر ماشین سازی با 38 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر باقی ماند و در دیدار بعدی مقابل صدرنشین لیگ برتر صف آرایی می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا