اخبار
کد خبر : 3902 ۱۳۹۵/۱۱/۰۵   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

سانحه رانندگي در محور پيرانشهر - سردشت 3 کشته و 3 مجروح بر جاي گذاشت

برخورد دو خودرو سواري در محور پيرانشهر-سردشت، سه کشته و سه مصدوم برجاي گذاشت .

سرهنگ عباس فرماني در گفت و گویی اظهار داشت: شب گذشته ماموران پليس راه شهرستان "پيرانشهر" از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره تصادف در محور پيرانشهر-سردشت مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود : در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين يک دستگاه خودرو پژو و يک خودرو پيکان رخ داده است. در اين حادثه، راننده هر دو خودرو و سرنشين پژو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سه سرنشين آن نيز مجروح شدند و به کمک عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را سبقت و انحراف به چپ از سوي راننده پيکان اعلام کردند.

دستگیری سارقان خودرو در پلدشت

فرمانده هنگ مرزی پلدشت گفت: سارقان خودروی پراید در شهرستان پلدشت دستگیر شدند

سرهنگ حاجی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به این که ماموران هنگ مرزی پلدشت در پی گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ در روستای بهلول کندی، مشکوک و پس از توقف خودرو از سرقتی بودن آن مطلع شدند، گفت: در کمتر از 24 ساعت سه سارق حرفه ای  و سابقه دار که از شهرستان خوی یک دستگاه  پراید را سرقت کرده بودند با تلاش ماموران هنگ مرزی در روستای بهلول کندی پلدشت، کشف و ضبط گردید.

 وی در ادامه گفت: سارقان با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

کشف 7 کیلوگرم ماده مخدر حشیش در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: هفت کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در این شهرستان اقدام به فروش مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو 405 می کنند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر میاندوآب با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم، موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و با یک عملیات غافلگیرانه آن را توقیف کنند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف، 2 نفر متهم دستگیر و خودروی مورد استفاده نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.

سالانه چندین هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا