Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3893 ۱۳۹۵/۱۱/۰۴   

زمینه همکاری های گمرکات استان با گمرک جمهوری خودمختار نخجوان توسعه می یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: زمینه همکاری های گمرکات آذربایجان غربی با گمرک جمهوری خود مختار نخجوان توسعه می یابد.

به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در آیین افتتاحیه دوره آموزشی کارکنان گمرک جمهوری خودمختار نخجوان در ارومیه با اشاره به مشترکات دینی، فرهنگی و اجتماعی بین مردم آذربایجان غربی و جمهوری خود مختار نخجوان گفت: این مشترکات موجب شده زمینه برای توسعه اقتصادی میان دو منطقه افزایش یابد.

صفرزاده ادامه داد: جمهوری خودمختار نخجوان با استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی مرز مشترک دارد و سال هاست مراودات مرزی بین آنها انجام می گیرد.

وی با اشاره به وجود منطقه آزاد ماکو، این منطقه را فرصت بسیار مناسب برای جذب سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران از جمهوری آذربایجان عنوان کرد و گفت: با به ثمر رسیدن برجام و از بین رفتن تحریم ها زمینه سرمایه گذاری در ایران اسلامی بیش از گذشته فراهم شده است.

وی با بیان اینکه روز به روز روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان رو به گسترش است ادامه داد: سفر مقامات ارشد دو کشور به کشورهای یکدیگر و همچنین امضای تفاهم نامه های مختلف نشان از عزم و اراده دو کشور برای توسعه همکاریها است.

وی، گمرک را خط مقدم فعالیت های اقتصادی و تجاری میان دو کشور دانست و اظهار امیدواری کرد با ارتقای سطح آموزش و ارائه خدمات کمی و کیفی در گمرکات دو کشور و تسریع در زمان ارائه خدمات زمینه رضایت مندی مسافران بیشتر شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا