Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3889 ۱۳۹۵/۱۱/۰۵   

اکران تمام فیلم های جشنواره فجر در سینما "ایران" ارومیه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با جشنواره فیلم فجر در تهران، فیلم های این جشنواره در ارومیه نیز اکران می شود.

حجت الاسلام محمدباقر کریمی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: فیلم های جشنواره فجر از شانزدهم بهمن ماه با سه روز تاخیر در سینما ایران ارومیه اکران می شود و تا 25 بهمن ادامه خواهد یافت.

به گفته وی خرید و فروش بلیت های جشنواره فجر در ارومیه به صورت اینترنتی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر در سینما "ایران" ارومیه و در دو سانس اکران می‌شود تا علاقمندان ارومیه بتوانند همزمان با تهران به تماشا آن فیلم بنشینند.

به گفته وی علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند در ایام اکران فیلم هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری بلیط‌‌های جشنواره را تهیه نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به حضور سه تئاتر از استان در جشنواره تئاتر فجر تصریح کرد: اداره کل ارشاد اسلامی استان توانسته با ایجاد شرایط لازم برای گروه‌های ثبت شده تئاتر خدمات خوبی از جمله واگذاری سالن نمایش چه برای تمرین و اجرای عمومی به صورت رایگان ارائه کند.

وی افزود: با توجه به اینکه سه تئاتر از بخش‌های مختلف استان در تئاتر فجر حضور دارند امیدواریم این امر روند با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری ادامه یابد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح حمایت از ناشران استان به مناسبت دهه مبارک فجر هم خبر داد و گفت: در این ایام مبارک به مبلغ یک میلیارد ریال در دو نوبت از ناشران استان کتاب خریداری می شود که در دور اول شش میلیارد ریال خریداری شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا